- tis 19 apr 2011, 20:37
Absolut, men dom gäller 96 och framåt och.. drygt 80% av boxarna är förseglade med ultraljuds svets.
Moderator: Moderatorer
*pettson* skrev:Absolut, men dom gäller 96 och framåt och.. drygt 80% av boxarna är förseglade med ultraljuds svets.Vet inte hur det är gjort på min 97a. Det var något mjukt som höll igen skiten iaf. ;)
NiklasO skrev:Alltså missförstå mej inte. Är det förseglat med nåt mjukt så är det ju bara bra.*pettson* skrev:Absolut, men dom gäller 96 och framåt och.. drygt 80% av boxarna är förseglade med ultraljuds svets.Vet inte hur det är gjort på min 97a. Det var något mjukt som höll igen skiten iaf. ;)
Racesam skrev:Det var mer att kunna utesluta vissa saker. Visst kan jag löda om anslutningarna men måste komma på ett bra sätt att få bort lacken som är över. Annars blir det ju dålig lödning. Och jag har en bok om bilen men där finns inte elschemat jag söker.Det er ingen lakk over printkortet, det skal være silikon. Bruk pinsett og skalpell forsiktig og løft bort silikonet over loddingene du skal fixa.
Mvh Samuel
Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]