Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
det var inte extraljusen jag syftade på utan strålkastarna. På med riktiga 70tals fronten istället 8)
Användarvisningsbild
av dahlen
jaha det var det du menade ;) jo jag har dom planerna :) behöver "bara" grillen. lyktor och lyktsargar är lätt att få tag i :) hade även funderingar på att byta bakljus till dom nyare men tror ikke det blir så :) börjar vänja mig om man säger så ;)
Användarvisningsbild
av dahlen
päpplet skrev:jag har också grillar men dom är ju en bit bort...
allt går ju att skicka :wink:

lite nya bilder då :)

denna bild behöver inte ens kommenteras :D
Bild

här åker man med stil 8)
Bild

fula j*vla extraljus
Bild

men dom ryckte jag bort :) tycker själv att det ser lite bättre ut :-)-)
Bild

händer inte mycket ännu :) men gjorde en beställning på ett par högtalare till dörrarna samt iso kablar som förhoppningsvis kommer ramla in imorgon, så då blir det att börja dra lite el :)
Användarvisningsbild
av dahlen
päpplet skrev:en sån där nyckelring har jag också nånstans :)
du verkar ha rätt mycket i dina gömmor :roll: :lol:
Ståhl skrev:bör tillägga att du kan få på 264 grill med domdär lysena också :wink: Om du känner för en fet cromgrill och "näbb-huv"
sedärja :D det var inget jag visste om :) tål att funderas på :)

EDIT: nu när jag tänker på det, hade inte du näbbhuv på din svarta?
:)
beställde ett paket med högtalare och universal iso-kablar från netonnet igår :) fick hem dom i förmiddags så självklart så var jag tvungen att börja koppla in :D

blev ett par billiga JVC 4" som får duga för tillfället
Bild

kanske inte världens snyggaste färg men så länge dom låter så :roll: :lol:
Bild

blev bättre än fula hål ;) tyvärr så ser man fortfarande hålen från org högtalar galler...
Bild

behövde dra kablar till stereon med... så det var bara att plocka fram verktygen och dra kablar :D
Bild

så nu har jag nått som spelar i bilen ;) måste dock bygga en "ram" till stereon :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]