NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det är en grymt snygg C70 tycker jag! Men frågan är varför inte elstol på passagerarsidan?! :shock:

Jag bl.a kör en MY09 T5 6MT Summum, Vanilla Pearl med mörkgrå Sovereign Hide. Alla tillval.
av KenZoo
CabBO skrev:Grattis till bilen.
Säsongen har knappt börjat. Du kommer att ha många fina dagar med nedcabad bil.
Jag köpte en Windblocker till min bil efter ett tag. Ligger man på motorvägen rätt mycket
som jag gör är det kanon med en sådan.

Hur mycket betalar du i försäkring på den.

Jag betalar 480:-\ mån ,6000:- självrisk född 86
Hos DINA.se
av KenZoo
JAg har en fråga angående ljudsystemet,

Jag saknar AUX+USB ,,, hade det på saaben, och saknar det då jag kör mycket spotify..

går det att trixa dit orginalt usb+aux som det finns på de flesta?? i mittfacket ??
Användarvisningsbild
av CabBO
KenZoo skrev:JAg har en fråga angående ljudsystemet,

Jag saknar AUX+USB ,,, hade det på saaben, och saknar det då jag kör mycket spotify..

går det att trixa dit orginalt usb+aux som det finns på de flesta?? i mittfacket ??
Kolla denna länk om det är något för dig.

http://www.volvocars.com/se/all-cars/vo ... d8cebc55d2

Vad är det för försäkring du har där. Jag kollade med DINA och fick ca 9200kr/år (ca 766kr/mån) bara på halvförsäkring. Skulle få över 12000kr/år på helförsäkring. Jag har många felfria år och 75% bonus.
Använder idag Volvia med ca 400kr/mån för halvförsäkring. Skulle öka med över 360kr/mån.
Kanske något för dig att ha Volvia också.
av KenZoo
CabBO skrev:
KenZoo skrev:JAg har en fråga angående ljudsystemet,

Kolla denna länk om det är något för dig.

http://www.volvocars.com/se/all-cars/vo ... d8cebc55d2

Vad är det för försäkring du har där. Jag kollade med DINA och fick ca 9200kr/år (ca 766kr/mån) bara på halvförsäkring. Skulle få över 12000kr/år på helförsäkring. Jag har många felfria år och 75% bonus.
Använder idag Volvia med ca 400kr/mån för halvförsäkring. Skulle öka med över 360kr/mån.
Kanske något för dig att ha Volvia också.

Det är en helt vanlig bilförsäkring =)
Bor du i storstad??
Jag bor i bondhåla typ,, Tibro,, eget låst garage , 6000:-\ självrisk
Användarvisningsbild
av CabBO
KenZoo skrev:och tack för länken, men det verkar vara till nya c70,,
Ok. Du kunde klicka dig vidare därifrån och då hade du kommit till tidigare modeller.
Här är den länken. Hoppas det funkar nu.

http://vccs.volvocars.se/AccessoriesWeb ... c/sv-SE/SE

Jag bor i storstad så det är väl skillnaden i priset i försäkringen. Det kan skilja en hel del på det beroende på var man bor.
av KenZoo
förlåt om jag är lite trög,
men,, jag klickade mig fram till min bil och hittade ipod/aux interface
men sen står det längst ner OBS!!

Kräver att bilen är utrustad med USB och iPod® Music Interface,,, ??

Prova googla volvo 9474082. Verkar finnas i lager […]

Bensinpump till B27A 1978?

Nu kan jag inte speciellt mycket om just denna mot[…]

Personligen skulle jag ha bytt låsmekanismen[…]

Ser bar ut men dom är i vägen när d[…]