Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LimpanV
Såhär såg bilen ut när jag skulle åka iväg imorse... nya 19"... Stals i ENKÖPING

ZITO ZEUS BLACK 19" 5/108
DÄCK FULLRUN HP199 235/35

Bild
Självklart är chanserna små men är det någon som ser fälgarna till salu på blocket eller liknande, hör gärna av er! Hittelön utlovas.
Bild
av mollan
Hej !

Jag säger bara, fy fan vad folk är vidriga.

Dum fråga kanske men har du larm på bilen och i så fall larmade den inte ?
Hade du låsbara hjulmuttrar ?

Anledningen till frågorna är bara att jag har larm och låsbara muttrar och kanske då känner mig onödigt någorlunda trygg :(

Jag skall hålla ögonen öppna i Boråstrakten iallafall, man kan ju aldrig veta.

Lycka till och hoppas dom kommer tillrätta

//mollan
Användarvisningsbild
av volvos60turbo
LimpanV skrev:Såhär såg bilen ut när jag skulle åka iväg imorse... nya 19"... Stals i ENKÖPING

ZITO ZEUS BLACK 19" 5/108
DÄCK FULLRUN HP199 235/35

Bild
Självklart är chanserna små men är det någon som ser fälgarna till salu på blocket eller liknande, hör gärna av er! Hittelön utlovas.
Bild
Slike umennesker burde hatt grisebank,ufattelig råttent gjort!! :evil: Selv har jeg alarm,som også går av med heving og senking av bilen og med låsemuttere fra norge og noen kjøpt over i usa,så er temmelig trygg her!! :wink: Håper noen kommer over dine flotte felger og at du kan få de tilbake!! :-)-) good luck!!
Användarvisningsbild
av kvantskum
Detta ska bevakas! Om jag ser sådana ute på annons någonstans meddelar jag omgående.
Om dessa svinpälsar hittas, så skulle det vara ett sant nöje att få assistera med en rejäl dos "grisebank"! :twisted:
av LimpanV
mollan skrev:Hej !

Jag säger bara, fy fan vad folk är vidriga.

Dum fråga kanske men har du larm på bilen och i så fall larmade den inte ?
Hade du låsbara hjulmuttrar ?

Anledningen till frågorna är bara att jag har larm och låsbara muttrar och kanske då känner mig onödigt någorlunda trygg :(

Jag skall hålla ögonen öppna i Boråstrakten iallafall, man kan ju aldrig veta.

Lycka till och hoppas dom kommer tillrätta

//mollan
Larmet hade inte gått igång och tur är väl kanske det. För det är tveksamt om det hade vart så smart att gå ut mitt i natten och försöka "stoppa" dom. Det hade ju inte blivit kramkalas direkt.
Jag hade inga låsmuttrar på, dumt nog.

Tacksam för all hjälp. Fälgarna är dock lätta att förväxla med ACE TYSON BLACK, som dock har en betydligt "hårdare" kromad kant, jämfört med mina ZEUS som har "rundad" kant. Se bild.
Bild

Njae inte precis det felet men jag har fått […]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Tackar 🥂🙏

TACK SÅ MYCKET! Som sagt, jag har aldrig ha[…]

Hej, Jag upplever samma problem som TS med min s4[…]