Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wissel
Jag köpte Volvos monteringssats, där finns en ganska tjock
dubbelhäftande tejp med perfekt passform....fäste den på vingen utan problem.
Skrapade bara bort det gamla gägget då den varit monterad tidigare.
av rax
jag köpte denna, http://www.blocket.se/orebro/NY_Vinge_V ... m?ca=7&w=2 och kvaliten var väl ok för 1000pengar, fixade lack för 800pengar, det som ingick var 4 bult samt lite brickor och dubbelhäftande tape som jag fick klippa lite i, borrade i original markeringarna i luckan och fick putsa lite "extra" i hålen, men till slut så blev det bra, inte plug´n play men som sagt för 1800:- så är jag nöjd.
/Ronnie
av EddyMe
rax skrev:jag köpte denna, http://www.blocket.se/orebro/NY_Vinge_V ... m?ca=7&w=2 och kvaliten var väl ok för 1000pengar, fixade lack för 800pengar, det som ingick var 4 bult samt lite brickor och dubbelhäftande tape som jag fick klippa lite i, borrade i original markeringarna i luckan och fick putsa lite "extra" i hålen, men till slut så blev det bra, inte plug´n play men som sagt för 1800:- så är jag nöjd.
/Ronnie
Precis vad jag efterfrågade..erfarenheter! Tack Ronnie! Har lite frågor till dig. Skymmer vingen bromsljuset eller är det den upphöjda modellen? Har du lust och lägga upp lite bilder? Mvh
av mollan
Nu har jag hämtat den nylackade vingen och monterat fast bromsljuset i den, resultatet blev kanonfint tycker jag. Nu är det endast monteringen som återstår och då skall jag försöka lägga ut några bilder. Totalkostnad för lackad vinge med bromsljus = 1900 kr, helt OK tycker jag.

Mollan
av EddyMe
mollan skrev:Nu har jag hämtat den nylackade vingen och monterat fast bromsljuset i den, resultatet blev kanonfint tycker jag. Nu är det endast monteringen som återstår och då skall jag försöka lägga ut några bilder. Totalkostnad för lackad vinge med bromsljus = 1900 kr, helt OK tycker jag.

Mollan
Kul att du är nöjd! Glöm inte att ta några kort under själva monteringen, speciellt om du stöter på några problem :) Kommer nog beställa en likadan. Lycka till med monteringen.

Njae inte precis det felet men jag har fått […]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Tackar 🥂🙏

TACK SÅ MYCKET! Som sagt, jag har aldrig ha[…]

Hej, Jag upplever samma problem som TS med min s4[…]