Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mrmuscle
Hade sådan tur att jag lyckades beställa en T3 Momentum Limited edition för 249900 idag.
Blev svart metallic. Valde såklart kråmade sportslutrör som monteras på innan hämtning. Lite småsegt att vänta till Juni, men vilken känsla det blir när man hämtar den..... Får hoppas det inte regnar då bara :))
Användarvisningsbild
av na96gen
Grattis!
För 249,9 då är det 16-tummare varianten på Bilia?

"lurade" på farsan min för en vecka sedan. Prel får han den v20-21.
Men vi knep en ändringsbar bil som var på väg hem där av den kortare lev.tiden.
av Mrmuscle
Slutpriset blev 252500kr. Då har jag kråmade sportslutrör, och nyckelavstängning krockkudde, mattor, plastmatta i skuffen.

Är det någon annan här som har en T3 med runda kråmade sportslutrör? Undrar lite hur snyggt det igentligen är...
Bilen jag beställt är svart metallic, så den lär se sportig ut :)
av Wych
Lämnade in min för montering av sådana nu på morgonen, så i e.m vet jag hur det ser ut med kromade slutrör. Kan lägga upp en bild om du vill?
av vicster
Riktigt snygga måste jag säga :D Blir mer och mer sugen på att fixa det till min kommande bil jag med...

Får man fråga vad en eftermontering av ett par sådana gick på, eller finns det någon länk med pris inkl. montering?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

I dotterns fall följde det inte med nå[…]

Kan ju vara så att affärsmodellen mot K[…]

Låter som det är dags att "palla u[…]

V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]