Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HerrDödén
sveppes skrev:Mkt BMW här nu. Var inte detta en MY12 diskussion ;)
När Hisingens hejarklack raljerar med helt skeva påståenden måste verkligheten träda fram och tillrättavisa genom att peka med hela handen. Att det går ut över MY12-diskussionen är beklagligt :!:
sveppes skrev:Det bör varit en hel del säljare i malmö idag på utbildning och en ny hög imorgon. Borde börja komma lite info om priser/utrustning snart?
Lita på det, lär inte dröja länge innan det börjar sippra ut mer precis information - det ser vi fram emot! :-)-)
av Amli
Racetwin2 skrev:Finns inget bättre än att sitta och planera nästa bilval :D
Jag sitter alltid och planerar mitt nästa bilval :wink:
av mojja
Ser inte ut som att det är några drl på väg än till volvo:(
av Biltoken
Måste vara en felbedömning från Volvos sida att inte hänga på trenden med specifika DRL.

Audi och MB har haft det i ett par år nu och t o m med min VW Polo från 2010 har det.....

Håller med om att det endast är en utseendedetalj för så många droppar bränsle lär man väl inte spara, men utseendet blir ju faktiskt allt viktigare för bilköpare.
Användarvisningsbild
av FWH
Trend? Jag trodde detta handlade om EU lagstiftning.
Användarvisningsbild
av NickeDiesel
Hallå boys and girls.

Det är väl som att svära i kyrkan, MEN......jag tycker den nya brädan är rent ut sagt ful...påminner
om något som skulle kunna sitta i en Geely 2000 GT :shock: ....mittkonsollen likaså..blankt och plastigt ser det ut.
Nä, jag föredrar den, i mitt tycke, stilrena panel-layouten t o m MY11. Blir jag utmobbad nu..... :wink:
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Ja det blir du :)

Nej jag tycker den är riktigt snygg. Påminner om Executivekonsolen med mer trä som jag sett på någon bild. Mycket mer premium. fast lite kan jag hålla med kring att man med plast kan åstadkomma nästan samma sak. Jag har Classic wood redan idag och tvivlade verkligen på att det var äkta trä tills någon på forumet påpekade att allt läder i bilarna är läder och att allt som ser ut som trä verkligen ÄR trä. Jag var givetvis tvungen att kolla extra noga och man kan se det i kanterna runt bla luftintagen. På Modern wood känns det att det är äkta men på det lackade i Classic wood så är det inte lika lätt.
Användarvisningsbild
av NickeDiesel
Racetwin2 skrev:Ja det blir du :)

Nej jag tycker den är riktigt snygg. Påminner om Executivekonsolen med mer trä som jag sett på någon bild. Mycket mer premium. fast lite kan jag hålla med kring att man med plast kan åstadkomma nästan samma sak. Jag har Classic wood redan idag och tvivlade verkligen på att det var äkta trä tills någon på forumet påpekade att allt läder i bilarna är läder och att allt som ser ut som trä verkligen ÄR trä. Jag var givetvis tvungen att kolla extra noga och man kan se det i kanterna runt bla luftintagen. På Modern wood känns det att det är äkta men på det lackade i Classic wood så är det inte lika lätt.
Jag tycker både Classic- och Modern wood är kanonsnyggt. Vad jag menar är att på MY12-konsollen, och för den delen även Executive diton, blir det för mycket av det goda. Som det verkar av bilderna på nya konsollen så är ju hela klädd med "dekorpanel" och det blir för mycket oavsett om det är svart pianolack, aluminium eller trä.....
Fast jag har väl ingen talan...jag är ju utmobbad nu :wink:
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 40

Efter kopplingsslaget hängdes troféern[…]

Bränslekrux...

Jo det är det jag menar, den som sitter p&ari[…]

V60 Hybrid - Erfarenheter