- mån 04 apr 2011, 14:43
Har valt svart men funderar på om inte vitt är snyggare trots allt. Hur känner ni andra? Vilken av dom två färgerna tycker ni kläer V60 bäst?
Moderator: Moderatorer
Johantd04 skrev:Har valt svart men funderar på om inte vitt är snyggare trots allt. Hur känner ni andra? Vilken av dom två färgerna tycker ni kläer V60 bäst?
XC90_Executive skrev:R-design - Passion red och Ice white =så ice white om det är R-design du har valt.Det är summum jag beställt. Har valt till skidplate baktill med ändrör.
Summum - Ember black och Ice white = svårare val. Ember om du inte har valt till exteriör-styling-paketet och ice white annars.
XC90_Executive skrev:R-design - Passion red och Ice white =så ice white om det är R-design du har valt.Skriver du så bara för att du vet att jag beställt svart med styling kit?! ;)
Summum - Ember black och Ice white = svårare val. Ember om du inte har valt till exteriör-styling-paketet och ice white annars.
Johantd04 skrev:
Det är summum jag beställt. Har valt till skidplate baktill med ändrör.

) till min v60 d3 summum, inget exteriörpaket men kromat rör. Sen måste jag nog säga att denna bil klär väldigt fint i vitt också. Vibrant copper är rätt snygg men efter ett halvår så tror jag man frågar sig varför man inte valde en lite vanligare färg. Förmodligen blir den också betydligt mer svårsåld än en svart, vit eller röd bil om sådär 3-4 år.Bilen har motorkod: B4204T19. Har en rätt s&a[…]