Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Mini_ice skrev:Mycket snyggt med "nya" mittkonsollen, hur mycket saknas av växelspaken egentligen?? :shock: Fortsätta bygga in sakerna där bak eller hur ser planerna ut??

He he den e kapad med cirka 4cm. Vad gäller bak så e jag inte nöjd med det stora staget det ska fixas om så de lutar mindre å sitter på en uppbyggnad sedan så ska det in 2st 12 med byggd låda som ska passa bilens form men när den blir klar vet jag inte.
Tackar Sotix

Jodå det kommer gå lätt för dig bara att lätta på sidolisterna å dra under matt kanten :wink: Undrar du något så e det bara att fråga i pm elelr här så ska jag försöka svara på det :D
Tackar stagesix+

Den passade nästan rakt på fick skruva den med egna fästen i golvet bak på den och att den har en liten glipa i vänstra delen vid stereon men inget som jag stör mig på elelr ser när jag kör :lol:

Nja helt knäppt ser det väll inte ut e väll många som åker så? man ser ju inte mitt baksätet eftersom jag har tonat.

Slutsteget är nu monterat på ett nytt sätt kan ta en bild på det i morgon å lägga upp.
Yes då kör vi en liten snabb uppdatering med^¨

Lite bilder på det nya stagets plats :-)-)
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Sorry för att det inte är städat bak på bilen :shock:

Bild
Någon som vet vad det här är för kabel?

Så klart slänger vi med en vårbild :twisted:
Bild
Titta vad som kom fram :-)-)
stagesix skrev:Ska du satsa på något vasst billjud eller vad hade du tänkt dig? :)
Tänkte mycket på modda egna lådor och sånt :)

Ser ju ut att dunka på rätt bra.. Tråkiga är väl att det låter ett litet skrammel av vibrerande plåt/plast detaljer inne men ännu mer utifrån :/ Ljudisolera vettja! :)

Irriterande som fan att veta att de låter skit på utsidan och bra på insidan när man ska impa på b-rudarna på stan :D

/stagesix
Tror du har fått dit svar på den här frågan nu :D :D :D
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 135

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]

Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]

Jag har fått byta två ABS-givare p&ari[…]