- fre 01 apr 2011, 13:50
med ppc kan man låsa upp värmaren jag har ppc men jag finns i avesta
Moderator: Moderatorer
kristerj69 skrev:Har du vägarna förbi Södra Stockholm så läser jag och nollar dina koder.isak skrev:japp de kan den men finns tyvärr inte att köpa längre. biltemas är tveksamt om den raderar?Nej biltemas raderar nog inte. enligt min granne läser den inte mycket mer än vad bilen själv talar om i färddatorn heller.
Isak
Men ang ppc så tycker jag det är lite märkligt :???: Enligt killen på bilelsfirman jag blev hänvisad till av Mekonomen så är det bara Volvo själva som kan låsa upp den.. Fast det klart, eftersom han hade firma så kanske han måste ha nått tillstånd eller nåt??
Larzan skrev:Tackar för erbjudandet Larzankristerj69 skrev:Har du vägarna förbi Södra Stockholm så läser jag och nollar dina koder.isak skrev:japp de kan den men finns tyvärr inte att köpa längre. biltemas är tveksamt om den raderar?Nej biltemas raderar nog inte. enligt min granne läser den inte mycket mer än vad bilen själv talar om i färddatorn heller.
Isak
Men ang ppc så tycker jag det är lite märkligt :???: Enligt killen på bilelsfirman jag blev hänvisad till av Mekonomen så är det bara Volvo själva som kan låsa upp den.. Fast det klart, eftersom han hade firma så kanske han måste ha nått tillstånd eller nåt??
Hojta till när du är på "g".
isak skrev:stämmer Larzan, där är ju nackdelen att den startar med automatik! kör min på direktstart vid korta körningar! då bränner den rent och funkar bättre.Hur mycket hade det krävts av Volvo att lägga in en manuell eller automatisk startkod ifrån början.
Isak