Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av frosse
Det undrar jag med, för när man försöker göra efter instruktionen får jag svar att det inte finns någon bil.
av frosse
Detta svar fick jag från Volvo:

Tack för ditt mail.

Tyvärr är inte alla bilar inne i systemet ännu - i dagsläget XC60 samt ny servade bilar.
Man behöver lämna email adress till sin säljare så att denna kommer in i systemet.
Förhoppningsvis skall alla bilar vara inne snart och då kommer det ett aktiveringsmail till din email du har registrerat hos din Återförsäljare.
av PTV
Jag hörde att man kan få alla nya bilar i radioaktivt grön med en enorm lyster. :D

(Min svägerska är Japanska och klarade sig så bespara mig från aggresiva kommentarer om dumma skämt för det skämtas just nu mycket i Japan för att orka med vardagen).
OK...min fanns med, sen är ju sidan inte mkt att ha dock. Men kul att kunna se om den är tillverkad eller ej. Jag försökte dock registrera mig med en annan mail än den som var lämnad till bilia, då fick jag meddelande att bilen ej fanns eller liknande men när jag angav rätt mail fungera det.
Säkra bakluckan vid frakt?

I sådana fall brukar jag kroka på sl&a[…]

Klossar byttes runtom vid 6000 mil. <...> T[…]

Någon skillnad om du kör och gasar elle[…]

Motorvärmare 850

Tack för era svar. Det blir en slangvärm[…]