Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
På MY12 sitter det en till "puckel" istället för en RTI ur högtalargallret. Kollar du >här< så syns det väldigt tydligt att skärmen är inbyggd och att radiodisplayen har försvunnit. Låt bara flash-"filmen" gå. S80/V/XC70 har dessutom samma knappsats på mittkonsollen som S/V/XC60.
av vicster
Eftersom jag fortfarande bara ser en S80 Executive MY11 på länken (catch-minne eller nåe skit som sparat den gamla?) så litar jag på dig :P

Såg tidigare en Ocean blue V70 med en antydan av denna extra puckel men har ännu inte sett hur den ser ut framifrån. Bilder någon? :D
av HerrDödén
vicster skrev:Eftersom jag fortfarande bara ser en S80 Executive MY11 på länken (catch-minne eller nåe skit som sparat den gamla?) så litar jag på dig :P
Du är inte ensam, har tittat på filmen säkert fem gånger nu och känner mig halvt efter som verkligen inte ser ett smack annat än en MY11 med ljus inredning och träpaneler :lol:
av Enzo
Hm, det är väl bara på interiörfilmen för S80 som den nya inredningen visas, faktiskt inte för V70 eller XC70. Det kan ju tyda på att man uppgraderar S80 först, och de andra först året efter, precis som man gjort hela tiden.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Nej, den skall även komma på V70 MY12 vad jag förstått.
Användarvisningsbild
av na96gen
hmm ser ju ganska ok, fast Sense integreringen ser bättre ut i S/V60..
Nu är det som sagt nära, ska bli spännande vad det blir för priser och saker i paketen för MY12
av eijo
... man ser dom nya LED blinker backspeglarna på S80 på volvocars.se också! 8)

En annan detalj... på rattknapparna ser den ut att ha ACC, men man ser ingen radar i grillen? Har dom lyckats dölja den bakom emblemet, eller är exteriör/interiör bilderna inte från samma bil?
Senast redigerad av 1 eijo, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 40
Lambdalampan lyser

Bilen går fett av i nuläget okänd […]

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]

Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]

Bränslekrux...