Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hellokitty
Vet inte om ja placerar rätt men hoppas det! Jag skall köpa en bil tillsammans med min pappa vi ska dela på en alltså. Han är Volvo människa så det är inget att fundera på. Jag vill gärna ha en bil med 5+2 säten! Vår budget är en 150000 ca. Vad jag hittar så är de bara xc90 som finns eller?? Hur är sätena där bak då kan vuxen sitta där? Jag läste på gas touran att de va machine 35 kg på den nämligen! Sen är de ju de då att googlar man xc90 får man mest fram negativ info? Att den går sönder mycket, dyr att äga och mycket fel? Är det så illa? Va drar dom i soppa? Man verkar kunna få en 03-04a som gått runt 10 tusen för våran budget! Tack för hjälpen :)
av Hellokitty
Jag vet inte, kan absolut ingenting om bilar hehe. Finns alla dom varianterna i vår prisklass? Är de samma kvalie på alla eller skiljer de sig? Jag har försökt att söka men hittar inget positivt så då kanske de e så då.. Va e summum eller va de står på vissa??
Användarvisningsbild
av dieselmagnus
T6=rak seca med dubbelturbo 272Hk
2.5t lättrycksturbo 210Hk
D5 = Volvos fina dieselfemma på 163Hk

Håll dig ifrån 03:or har många barnsjukdomar, framföra allt elfel. Blir bättre med årsmodell. Kolla att haldex-systemet 4wd fungerar. Är du osäker kör bilen till en M-testcenter

Jag jobbar inte med bilar utan andra maskiner. Me[…]

Keyless/Nyckeldosa

Bra början är att köra med Varta ba[…]

Om du tycker det är opraktiskt med laddnin[…]

V502.0D spridarfråga

Det är mekonomen verkstad som dragit slutsats[…]