Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

var tvungen att ta en sväng med bilen förut, satan vad skum kopplingen kändes.. tror att det är tyskens fel att jag inte är van :) men satan vad det kränger :roll: lite småmjuk fjädring kanske :lol: behöver lite åsikter ang besiktningen. ska jag köra tills den går ut eller besikta nu och ev sänka efter det eller sälja och köpa en sedanare (volvo såklart :twisted: ) är lite sugen på en 740 sedan men isf en 91/92 då jag inte tänker sätta mig i en bil med trasig tankmätare och det är tyvärr en vanligt fenomen på "snygga" karossen av 740 :)

EDIT: sate vad skönt att åka svenskt igen ;)
päpplet skrev:menar du att du har bensinmätare din bortskämda jävel :lol: I min första bil hade jag varken bensin, tripp eller kilometerräknare :wink:
det är krav med bensinmätare enligt mig ;) den funkade inte på 140in men den böt jag men det orkar jag inte igen :lol:
Ståhl skrev:besikta å sälj :wink:
tror jag kör på det :D skulle vara kul med en 16v sedanare ;) eller iaf en med fb motor :D

men för tillfället så kör vi på denna! ska kolla igenom lite lampor och köra med den i helgen och se ifall något trilskas. sen på måndag så beställer jag besiktningstid :D

EDIT:

hårigt eller vad :twisted: 8) (strunta i frontspoilern, gick lite illa första sladden med svetsad axel i vintras :roll: )

Bild
Annonsbild får jag framför mig e det det som är meningen :P
Nightmare89 skrev:trevlig bild^^
självklart ;) är ju en bild på en volvo :D
cybermunk skrev:Annonsbild får jag framför mig e det det som är meningen :P
haha nja. på annonsbilden tänkte jag ha tvättat bilen och skruvat tillbaka spoilern :roll: :mrgreen:
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
Lyftare 2,4, B5244S4

Jag kollat upp en del. Original så tar Volvo[…]

740 som krånglar

Har röktestat motorn och det finns INGA luft[…]

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]