Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
Det är en annons från "Volvo Bil" eftersom de bara säljer till Volvoanställda så är det inkl. anställningsrabatten.
Detta gäller inte för andra än de kan utnyttja sitt anställningsavtal vid bilköp.
av Erst
Ah.. Jag hade fått länken av en som är volvoanställd som tyckte att jag behöver en ny bil, men då kan jag hälsa honom att han får köpa den själv så kan jag låna den sen. :)
av perhall
jockeabrahamsson skrev:ska hämta min nya imorgon en T3 r-design fick betala 258000 tyckte det va ett bra pris
Ja, Kinetic, Momentum i grunden...?`V60?
PH
av Petzzon
perhall skrev:
jockeabrahamsson skrev:ska hämta min nya imorgon en T3 r-design fick betala 258000 tyckte det va ett bra pris
Ja, Kinetic, Momentum i grunden...?`V60?
PH

Är det inte alltid momentum utrustning till R-design? Det trodde jag!
av grålle1
R-design utgår från momentum ja!
av grålle1
Var det en demobil eller hade den "bara" stått som utställningsbil och blev du första ägare till den? Inte för att det spelar någon roll, men det påverkar ju priset om man beställt bilen eller om man köpt en "befintlig".
av grålle1
Antar att du menar med avseende på motorstyrka.

Jag är helnöjd med min efter 600mils körning. Tycker den är "lagom", inbjuder inte till racing men känns heller inte seg och slö. Jag körde V70N 2.4t (200hk) tidigare och hade stor tvekan till om 150hk skulle räcka, men jag blev positivt överaskad och efter 3 provkörningar beställde jag.

IMG_2421.jpeg

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]