NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Någon som vet om man behöver ladda ner ny mjukvara om man sedan tidigare har dimljus och nu vill ha dessa LED?

Skiljer sig ljusomkopplaren inne i bilen mot vanliga dimljus (fler lägen?)

Verkar som glaset är mer randigt än standard dimljus.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Nu gissar jag bara, men kan ju vara så att man programerar in dessa så när ljusvredet står på på 0 så är drl funktionen aktiverad, och för att få ordentligt med ljus måste man vrida vredet.. Bara en teori..
Lite sent att skriva nu men för en annan som har vaknat i vinteridet precis så såg ju detta såg ju onekligen lite intressant ut. Förmodligen något som lär dyka upp på MY12.

Hittar ingen monteringsanvisning just nu för V50. Någon som vet om perkeringsljuset är tänt fastän man kör med daytime light?

Ser här nu att det verkar som att det inte ska gå att montera på 2009, fast man vet ju hur det brukar vara med det. Detta ska kollas upp närmre.
Senast redigerad av 1 FiddeUBC, redigerad totalt 0 gånger.
Volvo skulle återkomma i morgon till mig med mer info hoppas att kunna uppdatera er lite mer då.. Om ingen annan har mer info?? gärna fler bilder men det verkar inte som det finns...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Jag tänkte byta ut tänddelar på mi[…]

Det blev en snabb vända i tvätthallen. B[…]

Här är, långt om länge, bilde[…]

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]