- tis 22 mar 2011, 20:36
Hörde att kampanjen är inne på sista versen. Sista dag att beställa är på fredag enligt handlaren.
Läge att ta beslut i rappet alltså för den som funderar på T3.
Tycker själv det är riktigt klurigt att välja. Egentligen vill jag ha en D3 mest pga av motorkaraktären, jag kan inte räkna hem det ekonomiskt. Å andra sidan blev jag grymt imponerad av T3 när jag provade den, bättre drag än förväntat och dessutom bra pris nu med kampanjen. Sen är det ju det där med att rulla runt med en Ford-motor... Förhoppningsvis hör det till historien när man kunde identifiera en Ford bara genom att följa lukten av bränd olja.
Surt även att det inte går att få automatlåda till T3:n. Svåra val. :???:
Läge att ta beslut i rappet alltså för den som funderar på T3.
Tycker själv det är riktigt klurigt att välja. Egentligen vill jag ha en D3 mest pga av motorkaraktären, jag kan inte räkna hem det ekonomiskt. Å andra sidan blev jag grymt imponerad av T3 när jag provade den, bättre drag än förväntat och dessutom bra pris nu med kampanjen. Sen är det ju det där med att rulla runt med en Ford-motor... Förhoppningsvis hör det till historien när man kunde identifiera en Ford bara genom att följa lukten av bränd olja.
Surt även att det inte går att få automatlåda till T3:n. Svåra val. :???:
Snart S60 T3 Summum
Ljungbyhed, Skåne
Ljungbyhed, Skåne