Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av trollsaas
Hei!

Finnes det medlemmer som har V60 R-Design her? Jeg er meget takknemlig om dere kan poste noen biler av bilene deres.

Er interessert i bilder av alle fargekombinasjoner bortsett fra Black Sapphire.

Er tacksam for all hjelp :D
Takk!

Noen som har sett Savile Grå "live"? Kommer detaljene i R-Design fronten skikkelig til syne der?

Funderer veldig på fargevalg av ny V60. Ser at XC60 R-Design er pen i Cosmic White og Electric silver, men vet ikke hvordan det vil bli på V60?

Ellers er jo Rød en farge der alle detaljer vil komme frem:)
Jag har sett savile grå live och detaljerna i fronten smälter in ganska så mycket, så dom syns dåligt.
Röd & vit är ju i såna fall färgerna du ska ha om detaljerna ska komma fram.
Savile grå är annars en mycket fin färg.

Mvh
Per
Da deler vi synet på Savile grå. Jeg har ikke sett den i virkeligheten i R-Design, men mitt intrykk er også at detaljene faller bort.

I summum deriomot er den riktig fin.

Hadde vært spennende å se om noen har bilder på electric silver eller cosmic white.

Slik jeg ser det nå faller nok valget mest sannsynlig på en rød.
av menbj0
pappapuff skrev:Här är en i electric silver:
http://forums.swedespeed.com/showthread ... 3-R-Design
Efter att ha sett denna ändrade jag min order från svart metallic till electric silver. Jag tycker denna är fantastiskt snygg! Nu är det låång väntan till v. 22.
Användarvisningsbild
av opA
menbj0 skrev:Efter att ha sett denna ändrade jag min order från svart metallic till electric silver. Jag tycker denna är fantastiskt snygg! Nu är det låång väntan till v. 22.
Tycker alla R-design detaljer framhävs mycket snyggare på en svart bil.. men de är självklart upp till var och en.. silver var inte dumt de heller :)

Tjenare, Jag har en V70 -08 där gummilisten […]

Letade efter skramlande ljud under bilen. Kommer t[…]

Motorn har säkert lossnat från oket, ha[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

Hej allihopa! Jag har köpt en xc90 2017 d5. V[…]