Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av harkar680
hej. har en undran. har fått pris för byte av bakaxel på 2000. är det ett ok pris?
mvh
av volvo944gl
inkl delar?
Användarvisningsbild
av bensinskalle
De är helt okej faktiskt, skulle kunna kosta mycket mer... Det är en hel del klägg göra om man inte har rätta grejerna.
av volvo944gl
kör på de! men varför skall du byta? rasad?
av harkar680
volvo944gl skrev:kör på de! men varför skall du byta? rasad?
har inte haft bilen så länge. när det varit halt har den funkat skapligt men när det blev barmark hugger det från innerdäcket vid sväng åt båda hållen och låg fart. konstaterat en aga diff. riktig lurendrejare.
mvh :twisted:
av harkar680
harkar680 skrev:
volvo944gl skrev:kör på de! men varför skall du byta? rasad?
har inte haft bilen så länge. när det varit halt har den funkat skapligt men när det blev barmark hugger det från innerdäcket vid sväng åt båda hållen och låg fart. konstaterat en aga diff. riktig lurendrejare.
mvh :twisted:
sådär axeln bytt och bilen uppför sig som den ska :lol:
av volvo944gl
härligt härligt. men varför inte köra med aga? :P är ju jätte kul. men kanske inte om man pendlar osv med bilen hehe
av harkar680
volvo944gl skrev:härligt härligt. men varför inte köra med aga? :P är ju jätte kul. men kanske inte om man pendlar osv med bilen hehe
jodå om man vill ut på is är det nog kul, men inte i stadstrafik på asfalt. 8)

Jag tvättar mina bilar varje vecka, handtv&au[…]

Det går helt fint att koppla bort batteriet […]

Värde på på min V60

Precis som Lövet skrev. skroten? verkligen in[…]

Bensinpriser v2

jag tror på en dubbling härifrån,[…]