Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Amli
Jag tycker oxå att Seashell är en snygg och tacksam färg. Däremot tycker jag inte att den passar på en R-design då färgen i mina ögon är mer elegant än sportigt snygg. Färgen passar mao bättre på en Summum utrustad V70. Enligt mig...
av 5cylindrar
Visst är det så att man numera inte enbart kan välja HP stereo utan är hänvisad till teknikpaketet som innehåller HP? Fick denna info från en säljare för någon vecka sedan.
av t4rdesign
Verkar som säljaren vill tjäna mer pengar! Samma sak såfall att man inte kan välja mörktonade rutor,utan måste välja hgvpaket 1 eller 2.....
Så tror han drar en rövare!
av kitco
5cylindrar skrev:Visst är det så att man numera inte enbart kan välja HP stereo utan är hänvisad till teknikpaketet som innehåller HP? Fick denna info från en säljare för någon vecka sedan.
Jag beställde min i fredags o då gick det att endast välja HP stereo :)
Användarvisningsbild
av betterlead
Hur kom ni in på radion så plötsligt i en tråd om färgval?
av perhall
5cylindrar skrev:Visst är det så att man numera inte enbart kan välja HP stereo utan är hänvisad till teknikpaketet som innehåller HP? Fick denna info från en säljare för någon vecka sedan.
Låter som att ni snackar MY12 eller S/V60/XC60.../PH
av perhall
Jag tycker att Oyester passar bra på R-Design, såg en sån häromdan. Lite som med seashell, lite eleganta färger som man är van vid att se på småsmutsiga MY09 2,4D automat Momentum med 14 000 mil... men det är lite trist med röd, vit o svart ändå, kan jag tycka, och skulle välja silver eller oyester. Även den mörkblå met är faktiskt snygg med R-Design. /PH
av perhall
Nu låter jag kanske lite som en sur och bitter Vi Bilägare-läsare, men hur funkar electric silver när man lackar om delar? Om man efter 2-3 år har två omlackderade delar, vilket inte är ovanligt, kommer de att skifta lika snyggt som med originallack? Nej, gissar jag... /PH
Användarvisningsbild
av na96gen
Var som jag misstänkte ang färgena, attans då. Men för dig är nog första tanken bäst. Stick with the silver..
Verkar bara gå att välja röd, vit, silver, svart met och titanium nu..

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]