I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Alfredo
Hej, har letat efter uppgifter på Min 855 t5 2,0 95 med automatlåda i orginalskick men inte hittat något.
Jag skulle vilja veta teoretisk toppfart och axet 0- 100. Om någon vet skulle vara kul.
Användarvisningsbild
av Tofulus
Wikipedia meddelar 0-100 på 7.3 sekunder och toppfart 229 km/h. Vet dock inte om det gäller manuell eller automat...
Användarvisningsbild
av Alfredo
Tofulus skrev:Wikipedia meddelar 0-100 på 7.3 sekunder och toppfart 229 km/h. Vet dock inte om det gäller manuell eller automat...
Låter bra.
Användarvisningsbild
av vetten
?:-/ Det brukar för det mesta vara med en manuell låda och oftast kan man lägga på en sek. med automat, så har du automat så får du räkna med en sek. mera till hundra om din motståndare är bättre att växla än din automatlåda ?:-/
Användarvisningsbild
av Alfredo
vetten skrev:?:-/ Det brukar för det mesta vara med en manuell låda och oftast kan man lägga på en sek. med automat, så har du automat så får du räkna med en sek. mera till hundra om din motståndare är bättre att växla än din automatlåda ?:-/
Intr så dåligt med 8 sek!
Användarvisningsbild
av Alfredo
vetten skrev:?:-/ Det brukar för det mesta vara med en manuell låda och oftast kan man lägga på en sek. med automat, så har du automat så får du räkna med en sek. mera till hundra om din motståndare är bättre att växla än din automatlåda ?:-/
Intr så dåligt med 8 sek!
Vid omkörning verkar den vara utmärkt, det lilla som Jag provat.

Är det nytt eller, det var ju allvarligt ? […]

Jag ställde frågan när jag kö[…]

Ventiljustering s60 T5 2001

https://www.youtube.com/watch?v=bi9BRjunAUM D&a[…]

V70 d5 2008 lastgaller

Det ska sitta sådana utrdragbara lastnä[…]