Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av AndersP
:P
Intressant debatt.
Nu svär jag i kyrkan, men ärligt talat ni som inte köper DS för att det är fult.
Varför Volvo överhuvudtaget ?
Snygg ? Nix
Cool ? Nix
Praktisk ? Ja
Säker ? JA
Bra andrahandsvärde ?
mm
av mojja
AndersP skrev::P
Intressant debatt.
Nu svär jag i kyrkan, men ärligt talat ni som inte köper DS för att det är fult.
Snygg ? Nix
Cool ? Nix
Praktisk ? Ja
Säker ? JA
Bra andrahandsvärde ?
mm
Hmm köpte min volvo då jag tycker det är en av dom snyggaste mini suvarna på marknaden.
´
Snygg: XC60 awd r-design med 20" ja absolut men allt är subjektivt
Cool: Ja det tycker jag absolut
Praktisk: Utan tvekan awd med dubbelturbo diesel så trailar man det mesta:)
Säker: Ja volvo är ju erkänt bra på detta med säkerhet,
Bra andrahandsvärde: Det vet man ju inte innan man kränger iväg den. Men tittar man idag på 3 år gamla xc60s så är dom ju allt annat än billiga.
av mojja
XC90_Executive skrev:Vad är det som är störande? Jag är själv väldigt aktiv och "på" när jag kör bil men märker aldrig av det förrän det behövs.

Jag tycker att bara den aktiva farthållaren är värd 18000!

Ja acc är ju riktigt grym men inte 18000kr grym för min del iallafall, Funderar därimot på rearseat entertiment till ungarna i baksätet :mrgreen:
Användarvisningsbild
av AndersP
ok XC60 R-design undantagen :wink:
Användarvisningsbild
av Gurra82
AndersP skrev::P
Intressant debatt.
Snygg ? Nix
Cool ? Nix
Praktisk ? Ja
Säker ? JA
Bra andrahandsvärde ?
mm
Ja du, jag tycker det är fult med DS i fronten och jag tycker V70 är snygg utan DS, att du inte tycker V70 är snygg får ju stå för dig, är väl än mer sorgligt att du lägger pengar på en bil du inte tycker är snygg
Användarvisningsbild
av AndersP
sorgligt ?:-/
bara för att man inte tycker den är snygg innebär det inte med automatik att man tycker den är ful... :-O)
good enough
Användarvisningsbild
av Gurra82
Steff 99 skrev:Merparten väljer nog inte V70 pga av att man tycker den är snygg, utan mer för att V70 är billig, bra och rymlig!
Billig? beror nog på vem man frågar, för en som vanligtvis köper bmw, audi, ja då är den billig, en som köper begagnad V70 från 1999 för de inte har råd med en ny V70 tycker inte att den är billig, trots kampanjer hit och dit

Bra, jo visst den är bra, men det är många andra bilar oxå

rymlig, jo helt ok, men långt ifrån bäst.
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
Har en reflektion om Lane Warning Departure.

Hur tycker ni andra att det funkar? För mig så står det rätt ofta att det "Ej är tillgängligt" vad detta beror på vet jag ej.
Brukar det kunna bli fel på systemet och hur mycket påverkar radio/cd:n detta ? För ibland så börjar det brusa i radion och då måste jag starta om den.

Mvh
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
V90 läggs ner.

Nu ska man ju ge sig på att skatta hybrider[…]

Volvo car UX

Chattade precis med Volvo support, och planen &aum[…]

vinterhjul Fälgen "Ja" men det[…]