Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag kan bläddra bland spellistorna och låtarna med min 3GS inkopplad. Men det var på en XC70 MY10 med HP. Inte min egen bil. Jag har beställt en XC60 med Teknikpaket 2 + sub, och jag hoppas verkligen att det funkar lika bra i den.
av moxin
När jag grejjade med sladden och tog i och ur den så fick jag det att fungera. Men för det mesta står det bara "laddar" och efter en stund USB oläsbar. Misstänker nått fuffens med sladden men har testat både Belkin sladd och Org sladd....
av frbjerke
moxin skrev:På min står det som sagt Laddar.... Men det händer absolut inget mer. Menar ni att ni kan välja låtar och spellista, för det går nämligen inte för mig.
HAr du forsøkt å starte "iPod"-applikasjonen på iPhone FØR du kobler den til bilen?
av PatrikB
Hej!

Vet att detta en tid har gått sedan men ville bara dela med mig av mina erfarenheter:

Har en iPhone 3GS och ett Premium+-paket i bilen med USB. Kopplat ihop dessa med en "standard" iPhone-USB-kabel.

Med iOS 4.1 har detta fungerat! Jag har kunnat styra iPOD-funktionen från stereon och från ratten.

Uppdaterade min iPhone till 4.2 häromdagen då slutade detta att fungera!

Någon med liknande erfarenheter eller t o m med någon lösning på problemet?

Mvh!
Patrik
av Amarpurg
Tja har en V70 II R-Design med PremiumSound + Sub och USB interferance
Har velat köra Spotify med usb bara att lura bilen att lägga in musik på sin iphone4/iPod har funkar ända fram till 4.1
Uppdaterade telefonen till 4.2 sen dess usb oläsbar. Har gogglat lite på nätet har hittande följande
http://imedia.nu/ios-4-2-1-musik-borta- ... ateringen/

Men dock utan lösning. Nån annan som provat detta?
Eller ska man prova återställning på iphone4/iPod??
meddelande

Försvinner de inte när du tar bort dem i[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]

Byta till elstol VolvoS60-13?

Har en Volvo S60 -13 med skinnklädsel dä[…]

Har liknande problem som i denna tråd, men p[…]