Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av erikn
Vi har två st Cisco MDS 9509, en står på golvet och väntar på montage i hall nummer 2 som vi inte vet var vi ska ha... Vi hade två av fyra sålda i världen som hade IBMs SVC inbyggd på blad i MDS:en. Ypperlig lösning, av någon anledning drogs stödet in för den inbyggda, vi kör med appliancelådor nu.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Bild

Tyvärr är det strikt fotoförbud där jag jobbar. Men bidrar med bild från hallen, men på stationen innan min. Jobbar med smält stål, min specifikta titel är skänkugnsoperatör. Mitt jobb går ut på at göra sista justeringarna av sammasättningen och temperaturen innan stålet går iväg för gjutning.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hmm gillar en bild som fanns på Österby Gjuteris sida för ett tag sedan, på en Härdningsugn.
Användarvisningsbild
av Ticken
Mabuse skrev:Sorry, fotoförbud på min arbetsplats... :roll:

Kineserna som konkurrerar med oss skulle sälja sina morsor till organbanken för en titt på de senaste kretskorten. Jag felsöker elektronik hos världens största levernatör av radiobasstationer för mobil telefoni.

Så här ser ett av skrivborden ut i mitt hobbyrum:

Bild
Jag gillar verkligen det faktum att jagrullar.se har fått en helt egen skärm. Det är prioritering på hög nivå det! 8)

/Ticken
Användarvisningsbild
av cybermunk
Mabuse: Hur ser du skrivbord ut på jobbet, alltså rent skärm mässigt?
av BS_DK
aviation fuel operator står der på min kontrakt. Fylder Jet A-1 på flygplan på Kastrup.
Bild
Senast redigerad av 2 BS_DK, redigerad totalt 0 gång.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19
Volvo V50 "Mr White"

Nya läder damasken med R-Design knoppen monte[…]

Det gällde en V90 MY18 köpt 2019. Den se[…]

P-Sensorer inre främre

Ska det vara vinklade eller raka ?