Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
I dag har man faktiskt sänkt bensinen med 15 öre och dieseln med 10 öre.
Användarvisningsbild
av SA4AQS
MattiasD skrev:
Dalmans skrev:helt sjukt.... rätt jobbigt för oss som är beroende av bilen när folk tror att man kan ta buss vart man än ska...
ja i stockholm kanske men inte där jag bor!
Konvertera till etanoldrift. Läs mer på etanol.nu.

Vi kan se fram emot sänkning av etanolen vid månadsskiftet. Goda tider för förnyelsebara bränslen :D
Etanol... Jag funderar på att bygga till en separat GenGas förgasare så att man kan växla mellan bensin och gas och ha en tub kombrimerad gas i skuffen.
av Lazy
Tankade på Jet i Borlänge och betalade 13.94 för dieseln, känns bra att ha en relativt låg förbrukning nu (0,6)
Användarvisningsbild
av vetten
13,88 idag när jag tankade på jet i Uppsala. På gränsen men jag måste ha bilen för att ta mej till och från arbetet, så det är bara att bryta ihop och betala :-O) Försöker att fortfaranda se glad ut när jag fyller tanken, men det är bara för att jag fortfarande tror att jag har råd ?:-/
Användarvisningsbild
av vetten
*pettson* skrev:Bensinpriset drabbar inte mej.. jag tankar alltid för 300spänn.. :wink: ( eller hur var det nu?)
Så soppan är ALDRIG dyrare för dej då "pettson" :mrgreen: Jag menar om man alltid tankar för 300:- spänn så blir det aldrig dyrare ??:-/ Eller :-O)
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag tror att *pettson* har en poäng faktiskt. Om man budgeterar att tanka för 300 spänn under en viss tidsperiod, så får man se till att inte köra mer än att soppan räcker till nästa periods början. Då blir det ju inte dyrare när priset går upp, bara mindre åka. :lol:
Senast redigerad av 1 SvenB, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 30

Läser av med Icarsoft cr Max och Biltemas kod[…]

När lampan för låg nivå t&au[…]

Volvo 740 fördelare

Vevaxelgivaren....

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]