Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det finns det säkert. Jag köpte senast idag på Mekonomen till bil. Gick på 160:- för två med färgen 4300k. Det borde gå att knalla in i vilken "stylingbutik" som helst och kika. Tror dom till och med har på biltema alt. Jula. :P Men se till att få tag i samma typ av dioder som jag visa så du inte köper de med endast en diod framåt. Ex: http://www.diodhuset.se/1/sv/diod-led-l ... grp-s1/138
Det blir ingen spridning på dessa utan bara ett "streck" över plåten, inge snyggt alls..

Mvh, Jimmy.
DRL tycker jag lyser för starkt men det finns väl att köpa. Det kan man nog köpa på Clas Ohlsson om jag inte har fel, typ Philips DRL. Borde ju fungera. :)
Annars kan man ju nöta på dimljusen i fram för att slippa krångla med att koppla in skiten! ;)

Mvh, Jimmy.
Kör med Canbus 5w5 led från Xenonkungen i regplåtsbelysningen och färgen är vit utan för mycket blåstick.
Hörde att det var nya regler från EU from feb på bilbelysning dagtid. Kör med SMD dioder i positionsljusen fram, undra om detta godkännes som DRL?

Jag jobbar inte med bilar utan andra maskiner. Me[…]

Keyless/Nyckeldosa

Bra början är att köra med Varta ba[…]

Om du tycker det är opraktiskt med laddnin[…]

V502.0D spridarfråga

Det är mekonomen verkstad som dragit slutsats[…]