Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

BamZe84 skrev:
Guligan skrev:Har inga appar alls i min Iphone, använder webläsaren som jag tycker funkar bra till de grejer som jag vill komma åt.
Min käre vän, en iphone utan app:ar... du har du mycket att utforska och lära :-O)
Hehe, det är möjligt att jag inte borde ha en iphone... förutom att ringa, sms:a och liknande så är det mest sportresultat, flygtider etc som jag vill komma åt och då är det webläsaren som gäller.
Jag skulle vilja ha tips på spel...

jag spelar inte så mycket själv men det är en kalasbra grej för att hålla grabben vaken i bilen när han inte får sova.
han fyller tre i april så det ska vara väldigt enkla uppgifter. (han brukar dock spela angry birds och har faktiskt klarat en av de första banorna :))

Har ett där man helt enkelt målar på skärmen, det är populärt, heter doodlebuddy om någon söker samma slags appar:)

Sen skulle jag VERKLIGEN älska en app som visar vem som ringer. altså om någon ringer och du inte har numret inlagt så vanligtvis står ju telefonnummret, tänk om man fick en app som gick in i t.ex. eniro och kollade upp numret direkt :)
Tofulus skrev:
Dalmans skrev: ....
Sen skulle jag VERKLIGEN älska en app som visar vem som ringer. altså om någon ringer och du inte har numret inlagt så vanligtvis står ju telefonnummret, tänk om man fick en app som gick in i t.ex. eniro och kollade upp numret direkt :)
http://www.eniro.se/android/ :wink:
Finns till Iphone oxå
Jimmy Svensson skrev:Finns till Iphone oxå
Och den funktionen jag söker finns med, på ovan nämnda länk står det att det finns i androidappen, jag har eniroappen i min iphone men har då inte hittat på den funktionen..

och i den app som matz tipsade om läste jag något (utan att ladda ner) att det inte är möjligt i iphone än men det kommer fixas så fort möjligheten finns
I iphone så är telefonfunktionen spärrad, så apparna får inte åtkomst till den och kan därför inte se vilket nummer som ringer.
I android är däremot detta möjligt, liksom windows mobile och Nokias system vad det nu är det heter.
Brainy skrev:I iphone så är telefonfunktionen spärrad, så apparna får inte åtkomst till den och kan därför inte se vilket nummer som ringer.
I android är däremot detta möjligt, liksom windows mobile och Nokias system vad det nu är det heter.
Ma får Jailbreaka telefonen så funka det även i Iphone
Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Håller tummarna.... En granne hade på […]

Jag skulle testat så stor som möjligt.[…]