- tor 17 feb 2011, 22:52
#500764
Tar man en bil og fyller ut vekt-pris- co2 og hk.
Der kan man sammenligne ved å endre antall Hk. F.eks en XC60.
Importpris 500 000.
Vekt 1819 kg.
Co2 med automat på 184.
Og 163 hk(D3-awd) eller 205 hk(D5)
Så kan man se forskjellen.
Mvh Twendor
andreas_lofgren skrev:I Norge är jag nästan säker på att det beror på CO2 utsläppet inte cylindervolymen. Men å andra sidan älskar de ju att beskatta bilar där så det finns säkert cylindervolym som anledning också.Sender med en link, som man kan utfylle: http://www.dinside.no/104524/importkalkulator
Tar man en bil og fyller ut vekt-pris- co2 og hk.
Der kan man sammenligne ved å endre antall Hk. F.eks en XC60.
Importpris 500 000.
Vekt 1819 kg.
Co2 med automat på 184.
Og 163 hk(D3-awd) eller 205 hk(D5)
Så kan man se forskjellen.
Mvh Twendor
R-Design er ferdigstylet fra fabrikk og mest bil for pengene.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.