Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Nu är det konstaterat!

Har haft en djävulsk oflyt senaste tiden där ingenting gått rätt, föll från en lastkaj för en månad sedan och fick en spricka i skenbenet och bröt tår.
Sen har det bara varit elände.

Igår så krockade jag, igen. Jag ska banne mig inte vara i trafik, som tur var så var det inte mitt fel och under arbetstid så det var inte heller min bil. Slog i huvudet och var idag till sjukan, trumhinnan har spruckit!

Så där rök min semester då jag inte får flyga :(

bye bye rhodos.

/Anders
Användarvisningsbild
av Rirojej
Känner igen mig med oturn men har inte sån extrem ... de e inget kul :(
av Addekarlsson
Låter ju inge kul alls det där...
Känner igen det där med maximal otur iaf. Det som kan gå fel, det kommer gå fel oxå...

Hoppas du kryar på trumhinnan snart iaf, även opm resan gått åt skogen redan.

Mvh/ Adde
av matzen10
Ja, fy f.n.. Har inte du haft nog vid det här laget?!? Kan inte vara många oskadade bendelar kvar att skryta med nu..
Du om någon önskar jag en mycket avkopplande och energigivande sommar (om det nu är möjligt...)!

M VH

---> Matz
av kaffe_koppen
Men visst är det konstigt, att om det finn 2 möjliga allternativ, det ena är rätt o det andra fel, så tar man ALLTID det som är fel?
Brainded skrev:Nu är det konstaterat!

Har haft en djävulsk oflyt senaste tiden där ingenting gått rätt, föll från en lastkaj för en månad sedan och fick en spricka i skenbenet och bröt tår.
Sen har det bara varit elände.

Igår så krockade jag, igen. Jag ska banne mig inte vara i trafik, som tur var så var det inte mitt fel och under arbetstid så det var inte heller min bil. Slog i huvudet och var idag till sjukan, trumhinnan har spruckit!

Så där rök min semester då jag inte får flyga :(

bye bye rhodos.

/Anders

Flyga? Ta bilen! =)

Ps Ta firmabilen den är ju redan pajjad!!! Ds

EDIT:

OM du badar... Bada med en sån där hörselpropp i silikon, syns knappt o tätar lite ifall de skulle skvätta

Skiftade hjulen mellan axlarna idag och det blev m[…]

Samma lika steg och tidsplan för mig.

Hej Jag vet att detta har diskuterats tidigare men[…]

Är kolvar och dess ringar utbytta eller gar[…]