Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Funderar på en svart V70 med Cranberry red skinnklädsel, om det finns någon som har denna kombinationen eller liknande så vore jag glad om ni kunde maila lite bilder!

eller om ni har någon annan ´snygg kombination.

mvh Fredrik
Min förra bil - en V70II 2,5T -08 var svart med Cranberry red skinnklädsel.
Var lite rädd att det skulle bli vulgärt, men jag var väldigt nöjd. Snyggt, smutståligt (jämfört med det ljusgrå skinnet hos nuvarande bil) och passade väldigt bra tillsammans med svart bil/mörkgrå inredning.

Ska kolla lite om jag sparat några bilder.
Rejmes i Norrköping har en sådana D3 utan rails med fortuna diamond cut 18". Bilen ligger på blocket.se - dock bara med en bild tror jag, skicka ett mail och be om fler bilder. Klädseln syns igenom men det är ju det lilla.

Får du inte tag på nåt kan jag alltid rulla förbi i veckan o fota lite, är ändå pappaledig så har lite mer tid nu =)

EDIT: ligger ju inte helt sällan med fler bilder på egna hemsidan eller bytbil.com

EDIT2: gjorde det inte men här är bilen ifråga http://www.rejmes.se/default.asp?id=540 ... mList=true
Hittar dem inte just nu - men lägg följande söksträng på google (välj bildvisning)
"cranberry red volvo"

Då dyker det upp några bilder även om de inte är de bästa.

Det är ju en gammal sanning att man inte ska […]

Kan du klippa loss en provbit på något[…]

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]

Hjälp med Vida

Skönt att du löste problemet! (Ett s&au[…]