Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Oj, det var verkligen ett kanonpris för den specen! Du får lämna liten rapport på hur motorn känns i kärran sen :)
Användarvisningsbild
av opA
Gryyyyymt ! Gratulerar till bilen ! ;)

Fast väntan kan väl inte vara så farlig, du har ju en V60 ser jag att njuta av under tiden ! ;)
av pianopeter
Ja den är jag väldigt nöjd med o funderade inte på o skaffa ngn mer bil, men sen gick man o vann bra med stålar, o en av mina önskningar har varit o köpa en grym bil, plus frugan vill ha en XC60 o de säger man inte nä till. Annars från man ju dra tanten till bilsäljaren :D
Användarvisningsbild
av opA
pianopeter skrev:Ja den är jag väldigt nöjd med o funderade inte på o skaffa ngn mer bil, men sen gick man o vann bra med stålar, o en av mina önskningar har varit o köpa en grym bil, plus frugan vill ha en XC60 o de säger man inte nä till. Annars från man ju dra tanten till bilsäljaren :D
Du är möjligtvis inte från Helsingborg och har vunnit på Lotto nyligen ? ;)

Vilket som, grattis till vinsten ( och bilen igen ) ! :)
av Qualia
litet Oftopic
Man lever ju som sagt bara engång.. Måste ju passa på.. :)
Varför inte köpa en bra bil och njut.. Som jag bruka säga, passa på när man har den chansen.. Njut av livet när man kan
oavsett hur man har köpt bilen.. så får man jäkla massa med avundsjuka granar på köpet.. värst om man bor i radhus och vila.
Fast volvo är väl alltid Volvo värre om det e MB eller BMW för samma summa..
Vet dock ej om jag ska lägga till stänk skydd.. kör ju som sagt mest i Stockholm..
av pianopeter
Så nu har jag lagt till lite saker
Subwoofer
Fjärrkontroll för multimedia
Parkeringsvärmare med tidur
Instegslist med belysning
Slutade på 570 000
av Twendor
Du har bestilt en riktig grym bil.
Multimedia fjerrkontrollen(Bang Olufsen kvalitet), er kul for de i baksetet og mor.
Nå gjenstår bare ventingen på herligheten.
Vi ser fram imot bilder, og erfarenheter av bilen.
Med vennlig hilsen Twendor.
Xc60 skakar

Jag hade detta och bytte olja i haldex. Problemet […]

Har du ingen lastbalanserare till GARO boxen? Jag […]

Låsproblem passagerardörr

Jag har liknande problem (xc60 2014). Inträff[…]

Byta torkarblad själv?

Bosch blir bra men mät dina befintliga s&ari[…]