- mån 21 feb 2011, 21:03
Jag har inte hört om nån som råkat ur för just BSR & Etanol konvertering, men Har hört en hel del om adra såna här försäkringar vid trimmning, o det verkar alltid finnas gott om bortförklaringar som gör att försäkringen inte gäller.
Mabuse skrev:BSR tar inte över nån garant (pesis som du säger) Det du gör är att teckna en egen försäkring hos dom, med deras egne vilkor. Vad exakt gäller denna försäkring för?CarMan skrev:Räkna inte med att trimfirmorna har koll på detta, dom lever på att sälja sina produkter & tar givetvis en vinklad ställning i ämnet!Jag tror inte att BSR skulle vara beredda att ta över maskinförsäkringen på etanol-konverteringarna om de inte hade koll på detta.
Jag har inte hört om nån som råkat ur för just BSR & Etanol konvertering, men Har hört en hel del om adra såna här försäkringar vid trimmning, o det verkar alltid finnas gott om bortförklaringar som gör att försäkringen inte gäller.
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.

- By Sasjjj