Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av kottskrapa
Inget dåligt val som första bil :lol:

È själv jävligt sugen på en s60 T5 fast har inte riktigt ekonomi att byta bil just nu..

Polyeten i stenungsund som bakgrund?
av Hast
kottskrapa skrev:Inget dåligt val som första bil :lol:

È själv jävligt sugen på en s60 T5 fast har inte riktigt ekonomi att byta bil just nu..

Polyeten i stenungsund som bakgrund?
Ursäkta mitt sega svar.

Ne, kan man så tycker jag att man inte ska spara på pengarna ;)

Nej dom är ju inte direkt billiga, sen så gillar dom att dricka. Min ligger runt 0.9l/milen, sen svider de ju lite att tanka tanken på 70l ;)

Japp det stämmer :)
av kottskrapa
Bensinförbrukningen é inte så stor skillnad mot min V70 så den biten é ingen fara..

De é annat som drar en hel del pengar här hemma så det får vänta en stund för min del..

Tyckte att jag kände igen de :) jobbade där inne ett tag
av Hast
kottskrapa skrev:Bensinförbrukningen é inte så stor skillnad mot min V70 så den biten é ingen fara..

De é annat som drar en hel del pengar här hemma så det får vänta en stund för min del..

Tyckte att jag kände igen de :) jobbade där inne ett tag
Det är dock rätt svårt att hitta en S60 T5 som inte är chippad och sönderkörd för vettiga pengar..

Jaså, trevligt :)

___________________________________________________________________________________

Nästa vecka landar denna hos mig :)
Bild
av Hast
Nightmare89 skrev::D :D Nice de där va e det för märke?
Det är bluepowers egna som jag förstått? Men tror jag sett ett märke någonstans.
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Man har hört talas om hur dyrt det kan bli vi[…]

Bensinpriser v2

Ja, jag minns ju oljepriset 2007-2008 på n&a[…]

Volvo car UX

Några har redan fått? Vilken år[…]

..Ja 90% ned är ju busenkelt att uppnå[…]