Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
Ynot skrev:Ja vad ska man säga, jag registrerade mig i december på min gamla bil och bytte sen bil den 30/12, nu när jag ska registrera om mig på nya bilen så går det inte för jag är redan registrerad på en annan bil ??:-/

Jag kommer in på "Min Volvo" men får då info. på min gamla bil som jag inte äger längre!

Har mailat och fått svaret "vi jobbar på det"!
Du ser där, man får bara ha en bil! Och absolut inte två Volvo samtidigt!/PH
av Cox
Portalen är ett skämt, bilar som är servade i dec kan bara tolka det som att Volvo vill ha in alla nyfikna på service igen snabbt som attan innan ordinare intervall har inträffat. Man lockar då med detta.......
Användarvisningsbild
av Henry_Fågeljazz
Kångel enligt vad som beskrivits ovan när det gäller inloggning. Funkade efter ett tag. Denna tjänst verkar inte riktigt färdig. Hade väntat mig kunna se mera av historik vid service, nedladdad mjukvara, Polestar mm.

Kan nog bil något bra av detta om inte de ansvariga kroknar innan det börjar fungera fullt ut.

/H
Senast redigerad av 2 Henry_Fågeljazz, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av NickeDiesel
Hej hopp!

Jag registrerade mig idag och kunde logga in på direkten.
Min bil är servad senast i November och all historik såsom garantijobb och liknande finns med.
Är det läge att köpa en Triss tror ni.... :wink:
av HerrDödén
Beställde ny bil i december men av den finns intet spår i portalen eftersom den tydligen inte existerar. Mäkta irriterande eftersom jag sett fram emot att följa bilen under produktion. Tala om skillnad jämfört med exempelvis BMW där man på vissa modeller kan följa bilens framsteg i fabriken via webkamera :evil:
Användarvisningsbild
av SvenB
Min bil sevades i juni och den finns med.
av Kluster
Har försökt x antal ggr att regga mig men får samma "felmeddelande" igen - "Åtgärden misslyckades. Var god se över de inmatade uppgifterna".

Har kollat igenom mina uppgifter snart 100 ggr men samma fel. Mailade Volvo för två dagar sen men inget svar...
Användarvisningsbild
av SvenB
Har du kollat att du inte har något mellanrum mellar bokstäver och siffror i regnumret?
av Biltoken
Jag fick svar efter ca 1 vecka och nu fungerar det faktiskt att logga in.

Tydligt dock att det inte fungerar speciellt bra mellan ÅF och "Min Volvo"!

Jag har leveransvecka 13 på min bil från ÅF. På min Volvo står det nu att bilen i stort sett är klar och lev. vecka 10. Eftersom jag redan har en XC60 som ska återlämnas vecka 13 till leasingbolaget så ringde jag ÅF för att påtala att jag ville ha min ursprungliga lev tid.

Han förstod inte vad jag menade - men tyckte att jag skulle strunta i informationen på "Min Volvo". Leverans vecka 13 var högst osäker den kunde istället bli försenad.
av Kluster
KKR skrev:Har du kollat att du inte har något mellanrum mellar bokstäver och siffror i regnumret?

Yes, även det är kollat. Tog även en skärmdump och mailade dem så vi får se vad de säger. När de väl återkopplar för jag tycker man bör iaf få ett tack för ditt mail-svar.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Radion XC40 2024

Varje gång jag startar bilen så m&arin[…]

Vida 2014D

ladda ner och bränn en dvd,

Vida 2014D

Sök på forumet så hittar du.