- tis 01 feb 2011, 09:20
Så då tröttnade jag och skrev.. för det är ju på Engelska och brevvänner söker jag inte egentligen.
Your friend will pay me in advance, at arrival. I will deliver the product with a courier to your or your adress when I got time for it. It will be in arrears.
DEAL?
Jag fick ett kort svar: Shithead you think youre smart ha?
Jag kände att jag nu ville ha en brevvän..
No.. I dont have either smartness och shitheads to sell, only the requested product. Do we have a deal or not.
Now, I have said no to all other buyers because Im waiting for your friend to pay me.
Fick ett svar: You cant find me,,,,
ulleryd96 skrev:ja då vet jag är helt enkelt ugglor mossen. Verkar rikigt skumt. Jag skrev tillbaka och sa att jag vill ha penganra kontant. i svenska valuta. Se om han skriver tillbakaHar sålt saker på blocket och fått såna mail. Engelsk text: Betalar via paypal, det kommer en och hämtar, jag kan inte, jag är på sjön. Svarade att: eftersom en kommer och hämtar så tar han med sej KONTANTER ( på engelska). Fick tillbaka liknande mail att hans kompis hämtar och jag får via paypal. Jag svarade igen att eftersom han inte lyssnar på: CASH ONLY, AT PICKUP! Så gick just priset upp 50% för att man inte lyssnar. Då fick jag återigen vad jag begärde... hans kompis hämtar och det betalas via paypal.
Så då tröttnade jag och skrev.. för det är ju på Engelska och brevvänner söker jag inte egentligen.
Your friend will pay me in advance, at arrival. I will deliver the product with a courier to your or your adress when I got time for it. It will be in arrears.
DEAL?
Jag fick ett kort svar: Shithead you think youre smart ha?
Jag kände att jag nu ville ha en brevvän..
No.. I dont have either smartness och shitheads to sell, only the requested product. Do we have a deal or not.
Now, I have said no to all other buyers because Im waiting for your friend to pay me.
Fick ett svar: You cant find me,,,,