- lör 12 feb 2011, 18:34
Det finns en enkel app till iPhone. Annars vet jag inte. Det är ju ganska enkelt att räkna ut så fort man vet ungefärlig förbrukning med respektive bränsle.
Å andra sidan tjänar miljön alltid massor på att du tankar etanol varje gång. Till detta får man bättre samvete och en bättre självkänsla. Finner ingen anledning att tanka bensin och jag har inte haft några som helst problem med kallstarter eller annat, trots den relativt stränga vintern så här långt. Snarare har det varit en ren njutning med den här fina motorn.
Bränsleväljaren är en enkel applikation för dig med etanolbil.
"Genom att mata in din bils förbrukning för bensin och etanol samt priset på respektive drivmedel, ser du vilket bränsle som ger dig lägst kostnad att tanka.
Applikationen sparar dina inmatade uppgifter, så nästa gång du tankar är det snabbt och enkelt att uppdatera med nya priser!" http://topapp.net/app-crP-Brnslevljaren/
Det appen saknar är ungefärligt CO2-utsläpp med respektive bränsle.
Som sagt, sök efter BRÄNSLEVÄLJARE i App Store.
Å andra sidan tjänar miljön alltid massor på att du tankar etanol varje gång. Till detta får man bättre samvete och en bättre självkänsla. Finner ingen anledning att tanka bensin och jag har inte haft några som helst problem med kallstarter eller annat, trots den relativt stränga vintern så här långt. Snarare har det varit en ren njutning med den här fina motorn.
Bränsleväljaren är en enkel applikation för dig med etanolbil.
"Genom att mata in din bils förbrukning för bensin och etanol samt priset på respektive drivmedel, ser du vilket bränsle som ger dig lägst kostnad att tanka.
Applikationen sparar dina inmatade uppgifter, så nästa gång du tankar är det snabbt och enkelt att uppdatera med nya priser!" http://topapp.net/app-crP-Brnslevljaren/
Det appen saknar är ungefärligt CO2-utsläpp med respektive bränsle.
Som sagt, sök efter BRÄNSLEVÄLJARE i App Store.
Drömbil: Aston Martin DB9 V12 Vanquish. I garaget skulle även en Jaguar E-Type få plats. Körde fr o m 31/5 -18 -- 12/6 -20 en Volvo XC60 T8 Bursting Blue - MY19. Min senaste Volvo var en V70 MY12 R-des 2,5FT. Min första var en Amazon 123 GT MY1967. Rattar en Audi e-tron nu.