Tror du torskar dit på ET, det är för hög ET på V50-fälgarna så dom kommer på tok för långt in i hjulhusen på v70n..
PS. skippa CAPS-ON
/L
Moderator: Moderatorer
Hej Jag har också en C70 T5 2001. Förra[…]