- fre 04 feb 2011, 21:59

Hej!
Historia:
Jag letade efter första bil ett rätt bra tag, det enda jag visste var ju att det skulle bli en Volvo, vad annars som första bil liksom? :roll:
Aja, jag kollade först på 940 (LTT och FTT), men tyckte den kändes lite omodern när jag ändå hade relativt hög budget. Så då började jag kolla på C70 (2.4T och T5), men den marknaden var så oerhört liten, och dom flesta var tyvärr inte i särskilt bra skick. Sedan så frågade pappa ifall jag tittat på S60, vilket jag helt missat. Men skulle jag ha S60 fanns det ju inget annat val än T5an så klart. Så vi lyckades hitta en som var relativt nära och den var faktiskt riktigt fin, så den fick det bli!
Nuvarande utrustning, motor, styling:
Utrustning:
Full ljus läderklädsel
RTI Navigation
Värsta stereon
Multifunktionsratt
Farthållare
Färddator
Motorvärmare
Motor:
B5234T3
2.3l
Rak 5
250hk
330nm
Turbo
Styling:
18" R-fälgar
Framtidsplaner:
*R-paket runt om
*Touchscreen huvudenhet
*Byta ut alla högtalare mot värre
*Facelift, lampor, interiör osv
*Öppet luftfilter
*Någon ljuddämpare som släpper ut mera ljud, japsdämp, sportdämp eller liknade. Ska höra mera med några firmor.
*Vinge bak, på bakluckan och taket
*Lackera listerna
*Kromade backspegel kåpor
*R-design emblem
*Sänkning
Lite gammalt:
Fick hem min nya huvudenhet idag. En 6.5" med touchscreen, bluetooth, usb, minneskort läsare osv. Sitter riktigt fint i bilen, bra ljud är det med. Ska bara köpa en eller 2adapters så kan jag strömma ljudet från lite fler ställen :)

Whops :sly:

Lämna gärna ett spår efter er :)

Hej!
Historia:
Jag letade efter första bil ett rätt bra tag, det enda jag visste var ju att det skulle bli en Volvo, vad annars som första bil liksom? :roll:
Aja, jag kollade först på 940 (LTT och FTT), men tyckte den kändes lite omodern när jag ändå hade relativt hög budget. Så då började jag kolla på C70 (2.4T och T5), men den marknaden var så oerhört liten, och dom flesta var tyvärr inte i särskilt bra skick. Sedan så frågade pappa ifall jag tittat på S60, vilket jag helt missat. Men skulle jag ha S60 fanns det ju inget annat val än T5an så klart. Så vi lyckades hitta en som var relativt nära och den var faktiskt riktigt fin, så den fick det bli!
Nuvarande utrustning, motor, styling:
Utrustning:
Full ljus läderklädsel
RTI Navigation
Värsta stereon
Multifunktionsratt
Farthållare
Färddator
Motorvärmare
Motor:
B5234T3
2.3l
Rak 5
250hk
330nm
Turbo
Styling:
18" R-fälgar
Framtidsplaner:
*R-paket runt om
*Touchscreen huvudenhet
*Byta ut alla högtalare mot värre
*Facelift, lampor, interiör osv
*Öppet luftfilter
*Någon ljuddämpare som släpper ut mera ljud, japsdämp, sportdämp eller liknade. Ska höra mera med några firmor.
*Vinge bak, på bakluckan och taket
*Lackera listerna
*Kromade backspegel kåpor
*R-design emblem
*Sänkning
Lite gammalt:
Spoiler »
24/02-11Fick hem min nya huvudenhet idag. En 6.5" med touchscreen, bluetooth, usb, minneskort läsare osv. Sitter riktigt fint i bilen, bra ljud är det med. Ska bara köpa en eller 2adapters så kan jag strömma ljudet från lite fler ställen :)

Whops :sly:

Lämna gärna ett spår efter er :)
Senast redigerad av 3 Hast, redigerad totalt 0 gång.