Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mojja
s6025t skrev:Är det fortfarande en årsmodell 11? Volvo brukar ju byta årsmodell vecka 20 så det blir en MY12...Vecka 20 är ju i slutet på maj lite tråkigt att få en MY11 isf
Det vet jag faktist inte om det är my byte i maj men det vore värt att kolla upp. Men jag antar att den informationen dröjer.
av irie
mojja skrev:
s6025t skrev:Är det fortfarande en årsmodell 11? Volvo brukar ju byta årsmodell vecka 20 så det blir en MY12...Vecka 20 är ju i slutet på maj lite tråkigt att få en MY11 isf
Det vet jag faktist inte om det är my byte i maj men det vore värt att kolla upp. Men jag antar att den informationen dröjer.
Beställs den nu med leverans i maj så är det ingen MY12 då bilen planeras in tidigt. Hade du däremot lagt beställningen i mitten av april eller senare så ökar chansen till att det blir en MY12.
av mojja
irie skrev:
mojja skrev:
Beställs den nu med leverans i maj så är det ingen MY12 då bilen planeras in tidigt. Hade du däremot lagt beställningen i mitten av april eller senare så ökar chansen till att det blir en MY12.
Jo men det kan man ju styra runt det är ju bara att ändra en option så man får den leverarad i början på juni istället och så är det problemet ur världen. Det som är det intressanta är ju när man kan beställa en my12 så man passar in bilen för att få den typad som en my12
av s6025t
Det är nog MY11 fortfarande men om bytet sker V20 så är det ju inte så långt kvar innan MY11 är slutsålda.2010 kom de första MY11 till bilhandlarna i slutet på maj början juni
av mojja
LOTEZ skrev:Fint ekipage till sommarn Mojja, med båten o allt!! :)

Grattis!

//LOTEZ
Tack man:) Blir ju inget problem att dra upp båten ur sjön iallafall :mrgreen:
av Qualia
Beställd xc60 D5 rdesign awd automat idag levrans sen maj.
taklucka. savillegrå. drivepaket.Herrgårdsvagn,teknikpaket rti high per. elstol,elbackspeagel, Pdc fram och back. glasögonhållare. barnsäkerhetpaket. voctel/fjärstart pvärm.
pris under 500k
av mojja
Qualia skrev:Beställd xc60 D5 rdesign awd automat idag levrans sen maj.
taklucka. savillegrå. drivepaket.Herrgårdsvagn,teknikpaket rti high per. elstol,elbackspeagel, Pdc fram och back. glasögonhållare. barnsäkerhetpaket. voctel/fjärstart pvärm.
pris under 500k

Väldigt trevlig kärra verkar det som:) Verkar bli en hel del saville grå xc60 snart tror vi är tre i denna tråd som beställt en r-design i denna färg:)

Jag tog en d3a då jag kommer optimera den. Hade ju gjort samma sak ifall jag tog en d5a men det hade kostat mig 20 tusen extra då optimering av d3 awd och d5 awd kostar samma pengar,

Du vet om att d5 och d3 awd är exakt samma motor fast olika programvara för motorn bara? Finns ju roligare saker man kan köpa för 20 k :lol:

Vänligen Mojja
av Qualia
Jag vet. De kommer inte att erbjuda polestar på D3 däför valde jag D5. Sen e det företaget som står för den. Kanske blir polestar efteråt. Vi får se hur det blir. Jag fick 10'5% rabbat på bilen. och ca 9- 10% på all annat. Helt ok tycker jag ;).
Hoppas bara jag får min 04 S60 såld i maj. byte generator idag för 6k idag... nu e det ju 4månader kvar nästan..
Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande

Försvinner de inte när du tar bort dem i[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]