- sön 30 jan 2011, 17:46
Lite små smukt fel.. kan ligga på helljus och helt plötsligt slår den av till halvljus. slår på igen och det kan ta mellan 1 sek till 2 min så slår den ifrån igen.
Ibland går det 2 timmar utan att det händer något.
Ett litet fel jag noterat är att ibland när jag slagit på till helljus så är det lite slött att slå över.. lika så när den går tillbaka till halv.. lite segt..
Finns det något hel och halvljus relä som kanske börjar bli dåligt.. ärgat kanske eller dyligt.
Kom gärna med förslag.
Ps. har extra ljus men kopplade med Volvos orginal sats. och spelar ingen roll om extraljusen är på eller av med knappen nere vid växelspaken.
Slockan helljus och går till halv så följer extraljus med.. nu är det ju så att halvljus lyser ju hela tiden.. så är kanske ett helljusräle som trasslar.
Nåja hjälp behövs.
Ibland går det 2 timmar utan att det händer något.
Ett litet fel jag noterat är att ibland när jag slagit på till helljus så är det lite slött att slå över.. lika så när den går tillbaka till halv.. lite segt..
Finns det något hel och halvljus relä som kanske börjar bli dåligt.. ärgat kanske eller dyligt.
Kom gärna med förslag.
Ps. har extra ljus men kopplade med Volvos orginal sats. och spelar ingen roll om extraljusen är på eller av med knappen nere vid växelspaken.
Slockan helljus och går till halv så följer extraljus med.. nu är det ju så att halvljus lyser ju hela tiden.. så är kanske ett helljusräle som trasslar.
Nåja hjälp behövs.
Åker Volvo, har alltid ägt Volvo, kommer ALLTID att äga en VOLVO.
Ju äldre man blir, desto mer upptäcker man hur lite man vet.
Intresserad av allt som går att koppla till en dator.
Återförsäljare av LEC-LJUS ljuskabel på metervara.
Ju äldre man blir, desto mer upptäcker man hur lite man vet.
Intresserad av allt som går att koppla till en dator.
Återförsäljare av LEC-LJUS ljuskabel på metervara.
- By 246