Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Fasen vad härligt att du börjar bli klar i någon ände snart =)
Du får berätta hur du upplever ljudet i kupén efter all dämpning, kanske tom original högtalare räcker nu då? ;)

Men baslådan blir fränt att följa, kör upp bilder så fort du har hållt på lite =)
hixen skrev:Fasen vad härligt att du börjar bli klar i någon ände snart =)
Du får berätta hur du upplever ljudet i kupén efter all dämpning, kanske tom original högtalare räcker nu då? ;)

Men baslådan blir fränt att följa, kör upp bilder så fort du har hållt på lite =)
Nu när jag kör utan bas så är det helt cpat stor skillnad..

Ska ta ett exempel, i firmabilen som är en 2010 VW Transporter så trodde jag att någon dörr var öppen eller om någon ruta var ner rullad.. Samma i VW Poloo TDI :S

HEEEEEELT STÖRT stor skillnad! :D Nästan så att de räcker med 4 speakers asså :D :D :D

/stagesix
ja du, kan inte mer än att tacka ;D

Har inte hänt ett smack i veckan om jag ska vara helt ärlig.. Vet inte om jag ska skita i bas idén och bara stoppa in en vanlig portad 2x10 MDS låda?

Vad tycker ni ska jag stå på mig jobbet att plasta för att kanske få en SKITLÅDA eller en toplåda! :D ??

Mycket jobb, tror ni de e värt? Vill fortfarande ha ett schysst utseende lixom

/ stagesix
Hehe svårt val, men du har en rolig tanke med lådan.. Så har du chans så testa, skulle det verkligen funka skit så går det ju alltid att köpa en tom låda och stoppa in basen/basarna.. =)
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 30

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]

Hjälp med Vida

Skönt att du löste problemet! (Ett s&au[…]

Har en XC60 T8 2019 och har upplevt motsvarande. S[…]

Var du hittar infon kvittar men du har ju lär[…]