Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fred
Nu ångrar man att man inte köpte några stycken för 1200 spänn!! :mrgreen: Fast det kunde man ju inte veta då...
av Larzan
bagarn09 skrev:
Alucinor skrev:2850kr?!?!?!?!? :shock:
Den gick nyss för 3050! Tyckte det var lite mkt så gav upp i budgivningen...
Hur fungerar BSR's nya felkodsläsare?

Mvh, Jimmy
oh, fan.
Kanske läge att lägga den i bankfacket :D
av bagarn09
Larzan skrev:
bagarn09 skrev:
Alucinor skrev:2850kr?!?!?!?!? :shock:
Den gick nyss för 3050! Tyckte det var lite mkt så gav upp i budgivningen...
Hur fungerar BSR's nya felkodsläsare?

Mvh, Jimmy
oh, fan.
Kanske läge att lägga den i bankfacket :D
Ja, värdefulla prylar de där! Och jag vill ha en!!!!!! :evil:

Mvh, Jimmy
bagarn09 skrev: Ja, värdefulla prylar de där! Och jag vill ha en!!!!!! :evil:

Mvh, Jimmy
Bara å ha ögonen öppna, dom säljs lite nu o då för "normala" priser. Den där auktionen drog iväg löjligt mycket.

Jag skulle inte ge några sådana summor. men så har jag bara fått ett emissionslarm på min bil på tre år.
Killen som skruvar min bil skulle å andra sidan lätt ge den där summan, då han har behovet var å varannan dag.

Mvh
av bagarn09
-94 9000 2,3T cse skrev:
bagarn09 skrev: Ja, värdefulla prylar de där! Och jag vill ha en!!!!!! :evil:

Mvh, Jimmy
Bara å ha ögonen öppna, dom säljs lite nu o då för "normala" priser. Den där auktionen drog iväg löjligt mycket.

Jag skulle inte ge några sådana summor. men så har jag bara fått ett emissionslarm på min bil på tre år.
Killen som skruvar min bil skulle å andra sidan lätt ge den där summan, då han har behovet var å varannan dag.

Mvh
Jag söker på Google var och varannan dag men kan inte hitta.. Bara den nya, den är jag sugen på. För jag är så less på att betala 250-300 spänn varje gång det är nånting eller att man ska vara som en igel på dom man vet har en sån där rackare.. Och inte nog med de så får man ju i regel vänta innan antingen Verkstaden eller personen med PPC har tid, det är lite trist.. Helst ska felet vara kollat innan det bryter ut! :D

Är det någon här som har nån erfarenhet utav den nya för 4900:- ? Är det samma som den "gamla" ppc'n?

Mvh, Jimmy

Ett alternativ kan vara att låta Bilprovning[…]

Jag lyckades få en ny XC90, en provbil l&ari[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil anv[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann […]