Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

tog ett ryck idag och städade ur bilskrället, tyckte inte det var någon ide att ta en förebild då den såg rent ut sagt för jävlig ut. Hade det varit pant på alla ölburkar och flaskor jag slängde ur hade jag haft råd med en bättre bil för det blev en halv biltemakasse fast jag trampat ihop alla burkarna :roll:

fick i skuffmattan och reservhjulen igen så nu kanske tyngden kan kompensera att bakdäcken börjat tappa dubb :lol:
Bild

baksätet kom fram igen, (min jättesexiga rattmuff har inte kommit på än :wink: )
Bild

och även golvet i framsätet är synligt igen så att "lilla" kupevärmaren inte ska ta eld (en volvo på 1600W såklart :wink: )
Bild

bonusbild på hur det blir att se ut när man åker runt med en tät vevhusventilation :roll:
Bild
att den inte tagit eld än är ett rent under...

Bild

stoppade i ett nytt luftfilter idag också få se om det kan hjälpa till att få ner bensinförbrukningen lite iallafall
som synes på ovanstående bild bytte jag dämpare till skuffluckan igår mot en omgång bättre begagnade som håller luckan uppe iallafall. Dom gamla var så slut att den ena hade 0 i motstånd :lol:

Hade ur mätarhuset idag och lödde om bensinmätaren och nu verkar det faktiskt som att den fungerar. Tog en provrunda och den var stilla på samma ställe hela tiden men om det är jag som lött ihop någonting eller om den faktiskt fungerar får tiden visa :)

edit: har inte råd att tanka heller för att se om den fungerar, livet suger som arbetslös utan A-kassa :(
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18
V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Ja det stämmer, min har gått ca 10100 m[…]

Uppdatera mjukvaran

Jag har haft serviceavtal tills bilen blivit minst[…]

Klockfjäder/kontaktrulle????