- fre 21 jan 2011, 12:26
jassåjasså
Senast redigerad av 1 LightMessiha, redigerad totalt 0 gånger.
Moderator: Moderatorer
LightMessiha skrev: Ok ok då tycker jag dom ska gå ut med samma sak till SBP ju annars sätter vi ju 2or på fel saker vilket inte är rätt
eller hur. så de är bara hoppas att dom ändra på de da i Kontrolhandboken så vi inte dömer ut extraljus som är en form av hel ljus. SBP håller redan på med nu i dag en kontrol om xenon i hel ljus och försöker lägga fram förslag på att de ska bli lagligt efter som de inte kan blända någon man möter eftersom man ska blända av ju :)
Men vad sa han om vad som stog i våran handbok da? han måste väl ha komenterat de eller?
Näastan så man får fråga polisen hur dom dömer detta för de vore ju sinessjukt om SBP dömer så och Transportstyrelsens sejer så och sen polisen sejer något helt annat men men de är så sverige funkar tyvär
LightMessiha skrev:Ja Personligen vill jag ha mina xenon i mina helljus också men tyvär om du hade kommit till min station och vi hade set att du hade det så hade du fått en 2a tyvär vi måste ju göra vårat jobb men de fins ju sätt att slippa 2or på men kan ju inte seja vad då jag begår tjänste fel då eftersom en anställd på SBP Är statlig tjänste man och får inte ge tips och råd hur man fuskar sej förbi 2or men du vet nog hur. och inga problem med infon är de något mer någon vill ha ur handbocken så sej till
Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]