Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Efter att ha jobbat kortdag har man hunnit med lite mer kul:

Bild

Nya dimljus, har dock inte hunnit längre, var tvungen att plocka ihop och hämta grabben på dagis. dessutom var batteriet slut i borren så jag lär ladda upp det innan jag kan sätta borren i fronten..

fan så mycket bättre det hade känts att få sätta dit en R-front istället nu när den ändå är isär... men det får vänta.
börjar bli lite stil på kärran nu :)

Inte har du lust att gå ut i ticken och kolla runt värmefläkten inne i bilen om det sitter en kabelstam med tre relän på som hör till min bensinvärmare?
Dalmans skrev:fan så mycket bättre det hade känts att få sätta dit en R-front istället nu när den ändå är isär... men det får vänta.
Nej, det får fasen inte vänta. har precis satt in en handpenning på en R-front, i rätt färg (hoppas jag) som hämtas i helgen. fronten finns i Göteborg så det bli ca 90 mils resa för den, det är det värt för att få en i rätt färg och när jag dessutom kan hälsa på styvsyrran och umgås en helg med dom som inte händer allt för ofta!
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 46

Problemet ser nu ut att vara löst, vad jag ha[…]

Fel centerhögtalare?

Stämmer, bakdörrarna+ tak bak har ing[…]

finansiera V90

Spontant är det ett högre restvärde[…]