Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Beställde en ny Volvo V70 2,5FT den 30 oktober och har precis fått orderbekräftelsen i brevlådan. Preliminär leveranstid Ca V.52. Vad händer nu - vad kommer i brevlådan härnäst, bekräftat leveransdatum eller vadå. Ni som vet kan väl berätta? Visst är det jobbigt att vänta på nya bilen? Man blir som ett barn som väntar på att få öppna paket på julafton ;-)

Har en annan fråga, någon som vet om man kan koppla in en HTC Desire via USB-porten och spela musik via telefonen till högtalarna i bilen, eller är det bara USB-minnen som fungerar?
Jag beställde min V70 2,5FT R-Design den 9:e september och fick efter några veckor en preliminär leverens till vecka 47. Efter det så har jag inte hört någonting. Det är med andra ord bara att vänta.

Vad gäller HTC vet jag inte helt 100 men vad jag förstått så skall det inte vara några problem.
Det är bara att vänta, vänta, vänta, vänta, vänta och vänta :D
Jag gjorde min beställning av tjänstebil runt den första veckan i september och jag har fått besked runt v50-51. Så du skall vara glad som ändå får slippa vänta lika länge som jag...
:-)
/ Andreas
Jag har kopplat in ett USB-minne o min HTC Desire i min nya V70 2,5FT och det fungerar med bägge två (inte samtidigt). Om jag inte minns fel, så laddar mobilen via USB-uttaget också. Om det i så fall är tillräckligt för att ladda den eller om den drar ut batteriet i mobilen efter ett tag, vet jag inte ännu. Ska forska vidare i detta när jag kör en längre sträcka framöver. Jag har inte Bluetooth, utan jag använder den som jag har i min Garmin navigator istället.

Är det inte bytt egr och egr kylare på […]

Tysta sommardäck V90

Ett däck som är homologiserat och mä[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy

Snyggt! Bävar inför bromsjobbet, det ver[…]

Polestar 4

Jag följer flera Polestar grupper på Fa[…]