Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Nu är listerna monterade så nu är det mer stilrent,det får duga så :wink:

Bild

Sen har jag nu hämtat ut nya fjäderbenslagringar,fjädersäten och krängningshämmarstag o allt till båda sidor så här ska det bli nytt o frächt :D

Bild
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Äh, fjäderbenslagringarna och fjädersätena kan du skicka till mig! :twisted: :wink:

Vad kostade dom?

Snyggt det blev med nya listerna :)

/Kalle
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Vet ej exatk vad det gick på men över 2000kr iaf,tur att man har volvo kortet så man kör på 4 månader räntefritt :P

Tackar det vart som sagt lite mer stilrent :wink:
~Kalle~ skrev:Äh, fjäderbenslagringarna och fjädersätena kan du skicka till mig! :twisted: :wink:

Vad kostade dom?

Snyggt det blev med nya listerna :)

/Kalle
Dalmans skrev:tog du bort motorerna till strålkastarna helt eller kapade du av "stången"? :D
Kapade på ena sidan bara för det så jäkla krångligt att få bort den men på anndra sidan tog jag bort den helt :wink: :)
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Ja det är ju den på höger sida som är så jäkla kronglig att få låss så därför kapar jag på den sidan o tar bort på vänster :wink:

Sen får man skruva loss lyserna också för o få bort stoppet till torkarna,men jag var klar inom en timme med allt.
Användarvisningsbild
av hixen
Missat updaten, men ser schyst ut. Listen ser ju helt okej ut, sitter som ett smäck. Och lite kärlek med nya lager, bussningar osv skadar ju aldrig =)
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Tackar,ja det får duga,vart bättre iaf :wink:

Nä det behövs fixas lite i fram,känns skönt o ha det nytt o fräch till våren/sommaren..sen ska den in på helrekond invändigt och polering o vax till våren/sommaren också :wink:
Användarvisningsbild
av hixen
Exakt, på sommaren ska man sträcka ut bilen, inte skruva en massa =P

Ska du lämna iväg på rekond då eller? Trodde inte en gammal polermästare lät någon annan pilla på bilen ;)
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Ja jag lämnar in på rekond,inte så kul o polera :wink: :oops:

Det är lungt jag lämnar in där jag har jobbat förut så det är lungt,o jag vet hur resultatet blir + att jag får så jäkla bra pris på det så då får dom göra det :wink:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 30
Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har häm[…]

B30a i en 740?

Det är möjligt att regga. Men.... D&arin[…]

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tan[…]