Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jadu, volvon bara står och ska numer säljas, har tappat all glöd för bilen :/ får bli en volvo om ett par år när farsan säljer sin s60 d5 med diplomatutrustning till mig :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Pliind
Mjaha där ser man :-P minns inte så mycket av er, typ 3 av dina klasskompisar minns jag :-P
Användarvisningsbild
av Pliind
Audiracing: Nu har jag inte vart aktiv med Volvo på kanske 2 år, men är det bara sockel du är ute efter så är det samma som EU lyktorna. Annars är lyktan den samma som på camaro och andra jänkare från den perioden.

SA4QS: Det var ett tag sedan, bara vart på en blg träff får ca 2 år sedan, dock med 9/700 klubben, numer kör jag en opel corsa :P

Dalmans: japp den är såld sedan något år tillbaka till Hedemora... inte hört något av den sedan dess, nya ägaren lovade att inte rolla den (trots att planerna var så från början) så får se om bilen kommer upp på garaget igen inom en framtid :/
Användarvisningsbild
av Pliind
BTW: om någon är sugen på:

Flufflister A,B och taklist (svarta) (inga c-stolpar)
2st GLT vingar (en utan fäste)
sidoblinkers s80
Hatthylla specialgjord för 740 (2st 6x9 2st 2.25) (2 nackstödhål finns också)

sen har jag lite billjud över..

2st 6x9or MDS fanatic
4st 5.25or MDS fanatic (2med galler)
2st Gas diskanter:
1st GAS 12" orörd, dock liten magnet
Magnat Ultra 4000, 1000w slutsteg, 4 kanals.

Så har jag allt detta för finemangpriser, bara skicka PM, skickar helst inget. Om det ska skickas så ökar priset med frakt+ork pengar.

Ju mer du köper ju billigare det blir! mitt förråd håller på att sprängas!
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64

Ja så skall det se ut som jag minns. Skadar[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det jobbigt när det blir tomt i[…]

Läckage kylarvätska

Vilken hjälte du är! Ser exakt likadant […]

Vi som beställt nya XC60