Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av greenbay
Njae, kanske inte.
Lite "skylla sig själv" är det ju faktiskt...
Jag ser ju hellre att VOLVO står för riktiga fel, när du säger så CarMan.
/greenbay
av tilldavid
Jo visst, jag får skylla mig själv. Men när volvo tar 2500 spänn för en kartuppdatering så är det ju inte konstigt om man försöker ta en genväg. Jag ska prova en ny skiva i helgen, tror nog att det kommer lösa sig.
Vad är det för enhet du pratade om för ca 5000 med tv, blåtand osv??
av jaykay
insugningsluft tempgivare lampan lyser!!! orimligt värde enligt datakontrollen hos bilsäljaren.måste det åtgärdas snarast?? min första volvo xc90 2.5T 03.
Användarvisningsbild
av dieselmagnus
Han menar nog en eftermarknadsenhet. När jag bränner använder jag imgburn och på en sådan skiva kör jag verifiering på så att skivans alla block är läsbara. Har du hårddiskvarianten i din bil eller den rena DVD som jag har i min 03:a?
av tilldavid
Det är HD varianten som kom på -07 modellen.
av Alan5
dieselmagnus skrev:Har själv brända kartor som fungerar kanon. Har du provat att lyfta -polen på batteriet en stund? Prova detta först, annars får man väl göra någon mjukvaru-reset på Volvo. Synd att kartorna är så jäkla hutlöst dyra. Kostar ju mer än en bättre navigator än RTI:n som sitter i våra bilar.

Var hittar man såna? intresserar av det faktis..
av Alan5
tilldavid skrev:Jo visst, jag får skylla mig själv. Men när volvo tar 2500 spänn för en kartuppdatering så är det ju inte konstigt om man försöker ta en genväg. Jag ska prova en ny skiva i helgen, tror nog att det kommer lösa sig.
Vad är det för enhet du pratade om för ca 5000 med tv, blåtand osv??

Kolla blocket så vet du vilka den är :)
Ser ut precis som orginal, fast touch istället för det orginala..

.. det finns en svart grej, typ som en dörr[…]

Du tolkar skrivningen på fel sätt. Gara[…]

Som nyligen inhoppad i en 4a kan jag flika in med […]

hej jag har en volvo V70N från 2002 som har […]