Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

varför inte svarta plåtfälgar med snobbringar från Biltema :wink:

Ha ha ja vafö inte :twisted:

Kalle Den fälgen påminner om min pappas S60 fälgar kanske kan vara något.

stagesix Antar att det är ST pris på de dära?

Den 2a va riktigt snygg men kanske inte för min plånbok 4.5K st :(

Den 1a du visade har varit inne på såna ett tag men har inte vågat köpa dem eftersom det finns en röd rand på den

Sen så var jag å tvätta bilen igår och nu vete faan om jag ska vråla gråta eller skratta lossnade e tlll stor lack del från vingen :evil:
Nightmare89 skrev: Den 1a du visade har varit inne på såna ett tag men har inte vågat köpa dem eftersom det finns en röd rand på den

mardrömmen rädd att få till fel färgkombination i och med din kommentar??
det har det redan börjat gjort..

Men eftersom vi svetsat igen hål så är det inget problem.. Bara att slipa ner till plåtrent och göra om.. Tror jag lämnar in det till firma om jag inte får tag på ett mekgarage.. GÅR INTE att ha det ute som jag hade.. Då blir det såhär.. Iom. att jag var tvungen att lämna den ute under nätterna medans vi svetsade och grundmålade och de.. Fukten skapade problem helt enkelt.. och då var jag jävligt noggrann med skyddsolja, blästring, målning etc.. Men icke..

Det var ett tecken på att man måste vara noggrann till 1000!!!

/stagesix
mmm men tror saltet spelar stor roll fanns inte en prick på mín bil allt var bra till och med när snön kom. Men när saltbilen drog igång tog det 2 dagar sen började det att rosta överallt *__* :evil: man kan ju undra vad de har i skiten?
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 135

Jag har tagit tid hur lång tid det tar att t[…]

Hej. Har en xc60 Polestar 2023 med sommardäck[…]

Jag passerade precis 1000 mil med min så jag[…]

B230fk går dåligt & ojämnt

Yes, får kolla. Dock gick bilen sämre n[…]